اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دستگیری 97 متهم تحت تعقیب در گنبدکاووس/ پاکسازی 17 منطقه و پاتوق مواد افیونی

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای موفق طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان، گفت: در این طرح بالغ بر 97 متهم تحت تعقیب دستگیر شدند.

دستگیری 97 متهم تحت تعقیب در گنبدکاووس/ پاکسازی 17 منطقه و پاتوق مواد افیونی

محمود علیفر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اجرای مقتدرانه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان گنبدکاووس با هدف ناامن کردن فضا برای مجرمان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های پیشگیری از وقوع جرم انجام اقداماتی به منظور ناامن کردن فضا برای مجرمان و اخلال گران نظم و امنیت عمومی است.

وی با بیان اینکه در این راستا دستگیری سارقان، اراذل و اوباش، متهمان تحت تعقیب و متواری، خرده‌فروشان مواد افیونی و ... به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت، افزود: تمام تلاش ما این است که با اجرای این طرح‌ها بتوانیم گام‌های بلندتری برای برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان برای شهروندان عزیزمان برداریم.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در راستای اجرای این طرح و با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ۱۴ سارق شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: این سارقان در مراحل بازجویی به ۴۷ فقره انواع سرقت از جمله سرقت از اماکن خصوصی، موتورسیکلت، سرقت از معابر عمومی، قطعات خودرو، کابل برق و ... در سطح شهرستان اقرار کردند.

علیفر از پاکسازی ۱۷ نقطه آلوده و دستگیری ۵۲ خرده‌فروش مواد افیونی و معتاد متجاهر خبر داد و گفت: در این بخش از اجرای طرح نیز علاوه بر دستگیری مجرمان فوق، یک کیلو و ۳۱۳ گرم انواع مواد مخدر از پاتوق‌های این افراد کشف شد.

وی در تشریح سایر اقدامات و توفیقات طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان گنبدکاووس، ادامه داد: ۹۷ متهم تحت تعقیب نیز در این طرح دستگیر شدند که در کنار آن ۲۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شده است.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه ماموران پلیس در سطح این شهرستان هیچ‌گونه مماشاتی با اخلالگران نظم و امنیت مردم نخواهند داشت، تصریح کرد: به تمامی کسانی که برای هیجان و بعضا قدرت‌نمایی اقدام به برخی تخلفات در سطح شهرستان می‌کنند توصیه می‌کنیم به هیچ وجه قدم در این مسیر نگذارند که با برخورد سخت و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول