اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

آغاز لایروبی رودخانه زنگمار پلدشت

رودخانه زنگمار پلدشت که در سال های گذشته رسوب گذاری کرده بود و بوی نامطبوعی داشت، از مصب رودخانه (محل ورود به ارس) لایروبی می شود.

آغاز لایروبی رودخانه زنگمار پلدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه در پی رسوب گذاری رودخانه زنگمار پلدشت، لایروبی از مصب رودخانه (محل ورود به ارس) در حال اجرا است.

ریخته شدن فاضلاب شهری به داخل رودخانه زنگمار و عدم لایروبی و بسترسازی مناسب باعث ایجاد مانداب و بستری مناسب برای رشد انواع باکتری ها و ایجاد بوی نامطبوع در فضای شهری شده بود که چندین سال این رودخانه لایروبی نشده و باعث رنجش اهالی این شه شده بود.

لایروبی رودخانه زنگمار پلدشت توسط پیمانکار طرف قرارداد با شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از مصب رودخانه عملیاتی شده است.

 25 هزار مکعب لایروبی این رودخانه در حوزه شهری بوده و به عهده شهرداری پلدشت است و 43 هزار مکعب نیز برعهده امور منابع آب پلدشت است که با در اختیار گرفتن بیل بازوبلند از سازمان آب منطقه ای استان، لایروبی آن نیز آغاز و یک ماه دیگر به اتمام می رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول