اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم تجهیز نیروی انتظامی با بهترین امکانات/ با سمند نمی‌شود پرادو را متوقف کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با سمند نمی‌شود یک خودرو خارجی متخلف را متوقف کرد، گفت: اگر امکانات و تجهیزات لازم در اختیار نیروی انتظامی قرار نگیرد، رعایت نظم و امنیت به خوبی صورت نمی‌پذیرد.

لزوم تجهیز نیروی انتظامی با بهترین امکانات/ با سمند نمی‌شود پرادو را متوقف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز اقبال عباسی با حضور در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: اگر حکومت نباشد امنیت وجود ندارد و اگر امنیت از بین رود سلامت جامعه  به خطر می‌افتد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز همه ما به خدمات و فداکاری نیروی انتظامی نیازمندیم و اهمیت آن‌ را پیش‌ازپیش درک می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اگر فعالیت نیروی انتظامی در کشور فقط یک روز متوقف شود در شهرها، روستاها، جاده‌ها و در زمینه‌های مبارزه با مواد مخدر، قاچاق و بسیاری از موضوعات ممکن است شاهد اتفاقات ناگوار بزرگی باشیم.

وی عنوان کرد: وظایف نیروی انتظامی با همکاری و مشارکت مردم و سایر مسؤولان دستگاه‌های دیگر انجام می‌شود و ما همانطور که واقف بر وظایف آن‌ها هستیم باید وظایف خود را به عنوان یک شهروند به خوبی انجام داده و در برابر حکم قانون مطیع و فرمانبردار باشیم.

عباسی با بیان اینکه با سمند نمی‌شود یک خودروی خارجی متخلف را متوقف کرد، گفت: اگر امکانات و تجهیزات لازم در اختیار نیروی انتظامی قرار نگیرد، رعایت نظم و امنیت به خوبی صورت نمی‌پذیرد لذا ابزار و امکانات، همدلی، همکاری و تمکین از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که در اختیار نیروی انتظامی نیست و توجه و حمایت مردم و سایر مسؤولان را می‌طلبد.

وی تاکید کرد: امروز در این جایگاه حاضر شدیم تا به شرف، غیرت و شجاعت پرسنل نیروی انتظامی درود بفرستیم و این هفته را که به نام هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده گرامی بداریم و آمادگی خود را برای حمایت و همکاری همه جانبه اعلام کنیم.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول