اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بهبود شاخص‌های نظم و امنیت در گیلان

استاندار گیلان با اشاره به رشد نظم و امنیت در گیلان گفت: با تلاش همه‌جانبه پلیس در شرایط کرونا شاهد بهبود و افزایش شاخص‌های نظم و امنیت نسبت به سال گذشته در گیلان هستیم.

بهبود شاخص‌های نظم و امنیت در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی گیلان برگزار شد.

ارسلان زارع، استاندار گیلان در این صبحگاه مشترک با تبریک هفته نیروی انتظامی و حلول ماه مبارک ربیع، اظهار کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی و سخت‌کوشی تا پای جان ایستاده‌اند و امنیت را برای همه فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات فراوان ناجا، افزود: ارتباطات تنگاتنگ ناجا با مردم بر اقدامات آنا افزوده چراکه این قشر در نظم و امنیت الگو هستند.

استاندار گیلان با اشاره به برخورد مناسب پلیس گیلان با مردم، گفت: این رفتار پلیس موجب شده تا اعتماد مردم به پلیس بیشتر شود که قابل‌تحسین است.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه امنیت نخستین نیاز هر جامعه است، افزود: نشاط، حرکت و توسعه و پیشرفت نیازمند امنیت است و در سایه امنیت عمومی است که توسعه کشور ممکن می‌شود.

زارع ارتباط پلیس با مردم را از مقدمات امنیت در جامعه برشمرد و گفت: پلیس با ارتباط مؤثر و صحیح اعتماد مردم را جلب کرده و این مهم خود امنیت ساز است.

استاندار گیلان با اشاره به اقتدار پلیس و برخورد قاطعانه آن‌ها، گفت: مفهوم اقتدار پلیس یعنی برخورد قاطعانه با مر قانون که در پلیس گیلان دیدن می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با مخلان امنیت خاطرنشان کرد: امنیت در جامعه تنها با برخورد قاطعانه پلیس با مخلان امنیت محقق می‌شود که انتظاری به‌حق مردم نیز هست.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در دوران کرونا، گفت: ارتباط درست پلیس در جریان کرونا ازجمله نظارت‌ها و کنترل بر فاصله‌گذاری‌های اجتماعی از مهم‌ترین اقدامات پلیس در دوران کرونا بوده است و همچنان نیز ادامه دارد.

زارع با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته شاهد بهبود شاخص‌های نظم و  امنیت در استان هستیم، گفت: با تلاش همه‌جانبه پلیس ازجمله در شرایط کرونا شاهد بهبود و افزایش شاخص‌های نظم و امنیت در جامعه هستیم که قابل‌تحسین است.

سردار عزیز الله ملکی، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز در این صبحگاه مشترک با تبریک ماه ربیع‌الاول و هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: ویروس کرونا مأموریت‌های مضاعفی را بر نیروی انتظامی تحمیل کرد که ماحصل آن دو شهید است.

وی با اشاره توفیقات پلیس طی یک سال اخیر افزود: تشکیل قرارگاه مقاله با اراذل اوباش، پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم دیگر از اقدامات پلیس بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به پیام امسال ناجا، گفت: امیدواریم با اشاره به شعار پلیس امیدواریم شاهد کاهش جرائم و افزایش سطح امنیت در جامعه باشیم.

سردار ملکی همچنین مقابله با مخلان امنیت با تشکیل قرارگاه، کاهش تصادفات، افزایش کشف مواد مخدر و سلاح در کنار سایر مأموریت‌های پلیس را جز مأموریت‌های موفق پلیس برشمرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول