اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آموزش غیرحضوری در خراسان‌جنوبی تا دوم آبان تمدید شد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه گسترش شدید کرونا ویروس در خراسان جنوبی و اعلام وضعیت قرمز برای 7 شهرستان استان از سوی ستاد استانی مدیریت کرونا آموزش در این شهرستان ها تا دوم آبان ماه غیر حضوری شد.

آموزش غیرحضوری در خراسان‌جنوبی تا دوم آبان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی واقعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گسترش شدید کرونا ویروس در خراسان‌جنوبی و اعلام وضعیت قرمز برای هفت شهرستان استان از سوی ستاد استانی مدیریت کرونا آموزش در این شهرستان ها تا دوم آبان‌ماه غیرحضوری شد.

وی افزود: بر اساس اعلام ستاد استانی مدیریت کرونا شهرستان‌های بیرجند، قاین، طبس، نهبندان، فردوس، بشرویه و درمیان در وضعیت قرمز قرار دارند و کلاس‌های درس در کلیه مدارس و تمامی دوره های تحصیلی این شهرستان ها تا دوم آبان ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد مدیریت کرونا در استان می‌باشد، تصریح کرد: با وجود تمدید یک هفته‌ای برگزاری کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری، ضدعفونی کردن مدارس همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول