اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تیراندازی در آریزونا؛ 7 نفر زخمی شدند

در یک حادثه تیراندازی، چندین عامل مسلح در «میسا» ایالت آریزونا از درون خودرویی به سمت یک غرفه مواد غذایی تیراندازی کردند که در نتیجه آن دستکم هفت نفر از جمله 4 کودک زخمی شدند.

تیراندازی در آریزونا؛ 7 نفر زخمی شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، چندین فرد مسلح روز شنبه به وقت محلی (روز یکشنبه به وقت تهران) در «میسا» ایالت «آریزونا» آمریکا از درون خودرویی که در حال عبور از پارکینگی واقع در مجاورت غرفه‌های مواد غذایی بود، تیراندازی کردند.

شبکه آمریکایی «ای بی سی» در خصوص این حادثه گزارش کرد، دستکم هفت نفر از جمله کودکان، در حادثه تیراندازی در پارکینگی در میسا آریزونا زخمی شدند.

نیروهای پلیس محلی به رسانه‌ها اعلام کردند که افرادی ناشناس از درون خودرویی که از مقابل پارکینگی در مجاورت غرفه‌های مواد غذایی عبور می‌کرد، شروع به تیراندازی کردند و جمعیت زیادی در محل وقوع حادثه حضور داشتند.

طبق گفته نیروهای پلیس، به دنبال شلیک گلوله افراد مسلح، دستکم سه فرد بزرگسال و چهار کودک مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند که یکی از این کودکان حدود یکسال سن داشت و حال وی وخیم اعلام شده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌هایی مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور همراه است و در برخی از این حوادث تعدادی جان خود را از دست می‌دهند و گروهی نیز زخمی می‌شوند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره نیز حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور نشده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول