اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

هفته ناجا| سردار اشتری:با صلابت و قاطعیت در مقابل مخلان نظم و امنیت و قانون ستیزان ایستاده‌ایم

سردار اشتری ‌گفت: ناجا با ایثار و از خودگذشتگی ماموران خدوم، با صلابت، قاطعیت، قدرت و اقتدار در مقابل قانون ستیزان، جامعه گریزان، هنجارشکنان و عوامل مخل نظم و امنیت جامعه ایستادگی می کند.

هفته ناجا| سردار اشتری:با صلابت و قاطعیت در مقابل مخلان نظم و امنیت و قانون ستیزان ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار "حسین اشتری" در مراسم صبحگاه عمومی ناجا که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهارداشت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای بیان جلوه های خدمتگزاری مدافعان نظم و امنیت و تجلیل از مجاهدینی است که امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش ها و ایثارگری های بی وقفه و شبانه روزی آنان است.

سردار اشتری با بیان اینکه شعار امسال هفته ناجا "با هم برای امنیت و سلامت"نمایانگر آن است که مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت از دو نعمت امنیت و سلامت برای آرامش و آسایش جامعه پاسداری می کنند، گفت: این هفته را به همه فرماندهان، مدیران و یکایک کارکنان خدوم نیروی انتظامی و خانواده محترم آنان همه پیشکسوتان و بازنشستگان ناجا و همچنین به خانواده معزز شهدا و جانبازان عزیز این نیرو تبریک عرض می کنم.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با درک صحیح از شرایط و موقعیت حساس کشور، با اتکال به خدا، بهره گیری از تدابیر حکیمانه ولی امر و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و همچنین بسیج همه توان و ظرفیت های انسانی، مادی و معنوی خود و ایثار و از خودگذشتگی ماموران خدوم، در میدان پاسداری از امنیت و آرامش مردم، حضوری فعال دارد.

وی گفت: نیروی انتظامی ‌‌باصلابت، قاطعیت، قدرت و اقتدار در مقابل قانون ستیزان، جامعه گریزان، هنجارشکنان و عوامل مخل نظم و امنیت جامعه ایستادگی می کند.

وی به اقدامات این نیرو در مقابله با ویروس کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تمامی ظرفیت درمانی و بیمارستانی خود را برای ارائه خدمت به مردم عزیز در اختیار متولیان امر قرار داده و در زمینه فاصله گذاری اجتماعی، کنترل ترددها و سفرها و مقابله قاطع با سوداگران و احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و درمانی، همکاری و حضوری فعال داشته و شهدایی را نیز در این راه تقدیم کرده است که برای آنان آرزوی علو درجات دارم.

سردار اشتری افزود: در کنار فعالیت ها برای کمک به حوزه سلامت و برقراری نظم اجتماعی؛ ارتقاء امنیت و آرامش و افزایش احساس امنیت در جامعه، اولویت اساسی برای نیروی انتظامی به شمار می آید.

فرمانده نیروی انتظامی ‌‌تصریح‌‌کرد: هنگامی که پدیده اوباش گری و جولان اراذل و اوباش موجب احساس ناامنی در برخی مناطق شد، این نیرو با اقتدار و صلابت به مقابله با اراذل و اوباش پرداخته و قاطعانه از جان و مال و ناموس مردم در مقابل این گردنکشان و اوباشان دفاع کرد.

فرمانده ناجا اذعان کرد: همراهی و پشتیبانی قوه قضائیه از این طرح و همچنین برخورد قاطعانه این قوه با هنجارشکنان، موفقیت طرح و در نتیجه افزایش رضایتمندی و احساس امنیت در جامعه را در پی داشته و موجب شد تا ناامن کنندگان محیط زندگی و کسب و کار مردم، پیام اقتدار و قاطعیت نظام در برخورد با هر عامل ناامنی را دریافت کنند.

سردار اشتری از حمایت ها و قاطعیت قوه قضائیه، خصوصا رئیس دستگاه قضا در این زمینه تشکر و قدردانی کرد.

وی ‌‌گفت: برخورد قاطع با اخلال‌گران اقتصادی در زمینه ارز، احتکار و گرانفروشی، مقابله موثر با قاچاق کالا، حفاظت و پاسداری از مرزهای کشور، انتظام بخشی به عبور و مرور و کاهش تصادفات و جان باختگان حوادث رانندگی، مقابله اثربخش با جرایم به ویژه سرقت، رصد مستمر فضای مجازی و صیانت از حریم خصوصی و حقوق شهروندان در فضای مجازی از مهمترین اقدامات ناجا در ارتقاء نظم و امنیت در کشور است.

فرمانده ناجا به برگزاری مراسم محرم و صفر که امسال بواسطه شرایط خاص کشور، به صورت استثنایی برگزار شد، اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی در این مراسمات نقش و حضوری تعیین کننده داشت.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: در درون سازمان نیز حرفه ای گرایی، ارتقاء مهارت های علمی و تخصصی، مهارت های اجتماعی، صیانت و صحت عمل و همچنین هوشمندسازی پلیس با رویکرد حرکت از پلیس الکترونیک به پلیس هوشمند مورد توجه ویژه است.

وی از تلاش های شبانه روزی و ایثارگری های همه فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش ناجا و خانواده محترمشان تقدیر و تشکر کرد.

وی ‌‌گفت: هر چند ماموران خدوم ناجا، خدمتگزاری به مردم عزیز را بدون هیچ چشمداشتی، فریضه و افتخاری بزرگ برای خود می دانند و رضای الهی را بهترین اجر برای خود می دانند اما توجه به منزلت کارکنان و کاهش دغدغه های معیشتی آنان بویژه در زمینه تامین مسکن از اولویت های نیرو است تا بتوان بخشی از این مجاهدت ها و تلاش ها را جبران کند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: فرماندهان، مدیران و کارکنان نیروی انتظامی با خدای خود عهد بسته اند که تا پای جان در راه حراست و پاسداری از امنیت و آرامش مردم و حفظ ارزش های والای اسلامی و اعتلاء و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و در این مسیر، شهادت را فوزی عظیم می دانند.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول