اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تأمین امنیت مردم افتخار پلیس است

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پلیس با تمام توان در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری از جرائم، حفظ نظم و امنیت، برخورد با متخلفین، کنترل ترافیک شهری و جاده‌ای و... شبانه‌روز مشغول تلاش است و این افتخاری است که در نظام مقدس اسلامی به مردم غیور این سرزمین خدمات ارائه دهیم.

تأمین امنیت مردم افتخار پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز منوچهر امان‌اللهی در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت نیاز همه است و اگر امنیت نباشد قطعا شاهد شکوفایی و بالندگی نخواهیم بود و نیروی انتظامی با تلاش مجاهدانه به صورت شبانه‌روز با انجام ماموریت‌های مختلف در تلاش برای ارتقای امنیت در سطح جامعه است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همه در هر جایی و در برخورد با هر مشکلی اولین جایی که تقاضای کمک دارند نیروی انتظامی است، افزود: در استان روزانه بیش از هزار تماس با مرکز فور‌یت‌های 110 گرفته و خدمات انتظامی ارائه می‌شود.

وی تاکید کرد: پلیس با تمام توان در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری از جرائم، حفظ نظم و امنیت، برخورد با متخلفین، کنترل ترافیک شهری و جاده‌ای و بسیاری از موارد دیگر شبانه‌روز مشغول تلاش است و این افتخاری است که در نظام مقدس اسلامی تحت لوای رهبری به مردم غیور این سرزمین که هزاران شهید تقدیم این آب و خاک کردند خدمات ارائه دهیم.

امان‌اللهی اضافه کرد: استان چهارمحال و بختیاری در شاخص‌های مختلف پیشگیری، کشفیات و برقراری نظم و غیره در جایگاه خوبی قرار دارد و رویکرد اصلی نیروی انتظامی ارتقای آموزش همگانی در زمینه نظم و امنیت است و بر این باوریم با افزایش مشارکت مردمی شاهد ارتقای نظم و امنیت در سطح جامعه خواهیم بود.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این هفته فرصتی برای تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل و افزایش تعامل و همکاری با مردم است تا بتوانیم نقص‌ها را شناسایی و مرتفع کنیم و در جهت تقویت نظم و امنیت در جامعه اقدامی موثر داشته باشیم.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول