اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شهدای مدافع حرم استوانه‌های عزت و سربلندی کشور هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی گفت: شهدای مدافع حرم استوانه‌های مستحکم عزت، سرافرازی و سربلندی کشور هستند.

شهدای مدافع حرم استوانه‌های عزت و سربلندی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران شب گذشته در تماس تلفنی برنامه زنده زائر که از شبکه استانی مازندران پخش شد، ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ها و عبادات مردم، در ایام سوگواری عزای اهل بیت (ع) و همچنین تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول و آغاز امامت امام جواد (ع) با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم  به ویژه کربلای خان‌طومان گفت: خداوند متعال را برای بازگشت ستار‌ه‌های درخشان در این ایام شاکر هستم.

وی با بیان اینکه آسمان پرافتخار شهیدان این سرزمین با ستار‌های درخشان خان‌طومان دوباره درخشیده است، افزود:‌ شهادت شهدای خان‌طومان اوج افتخار ملت عزیز ایران و خانواده‌های عزیز شهیدان بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فضای جامعه ایران اسلامی این روز‌ها با عطر معطر شهدای مدافع حرم، معطر شده است، ادامه داد: نسیم رحمتی که از پیکر مطهر شهدای خان‌طومان رسیده است رایحه دل انگیز شهادت را در جامعه جاری کرده است.

سردار سلامی با بیان اینکه پیکر نورانی شهدای مدافع حرم روح نشاط، طراوات و جهاد را در جامعه منتشر کرده است، خاطرنشان کرد:‌ خان‌طومان نامی است که با استان مازندران کاملا عجین شده است و در حافظه مردم دیار مازندران این نام نشان دهنده حماسه‌سازی مردم بزرگ و شرافتمندی است که برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و نجات جان ملت مسلمان سوریه از توطئه تکفیری تروریستی از این دیار هجرت کردند.

وی با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم خان‌طومان برای حفظ امنیت ملی و آرامش مردم ترک دیار کردند، اضافه کرد:‌ این شهدای عزیز جهاد را برگزیدند و در همان سرزمین به شهادت رسیدند و قریب به پنج سال با بازگشت پیکر مطهر این عزیزان چشم همه ما به‌ویژه خانواده‌های عزیز شهدای والامقام به نورشان روشن شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به ویژه کربلای خان‌طومان افتخار دیگری برای ایران اسلامی آفریدند، تصریح کرد: از مردم با غیرت، با شرف، مومن و انقلابی مازندران که در این ایام کرونایی با رعایت همه ملاحظات بهداشتی شهیدان را تنها نگذاشتند و غیرتمندانه و با عشق زیر تابوت این عزیزان را گرفتند و تا عرش الهی با شکوه بدرقه کردند، قدردانی می‌کنم.

سردار سلامی در ادامه شهیدان مدافع حرم را استوانه‌های مستحکم عزت، سرافرازی و سربلندی کشور دانست و گفت: آنچه که امروز در این سرزمین به نام عزت، امنیت، آرامش، پیشرفت، رفاه و سربلندی وجود دارد همه مدیون پیکر‌های پاک شهدا و رشادت و جوانمردی دلیرمردانی است که به همه آرزو‌های دنیایی خود پشت پا زدند و از تعلقات گذشتند و راه نورانی جهاد را که سعادت مسلمانان در آن نهفته است، انتخاب کردند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که قافله شهیدان جریان دارد، و تازمانی که مردانی وجود دارند که به فرمان نائب امام زمانشان صحنه‌های نبرد را از وجود خود پر می‌کنند وسینه‌های ستبرشان را در مقابل تیر‌های بلا قرار می‌دهند به این ملت و به این مملکت هیچ آسیبی نخواهد رسید.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به‌ویژه سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود:‌ ان‌شاء‌الله شهدای عزیز برای راهی که به ما نشان دادند، شاهد باشند تا پرچم را برافراشته نگه بداریم و این مسیر مستقیم جهاد فی سبیل‌الله را تا پیروزی نهایی ادامه بدهیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول