اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رتبه عالی اداره‌کل کار استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور

طی ارزیابی‌های صورت گرفته کشوری؛ اداره‌کل کار استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور رتبه عالی کسب کرد.

رتبه عالی اداره‌کل کار استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور

پروانه نیک مرام در گفت‌وگو با خبرنکار فارس در یاسوج اظهار کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در بین ادارات کل استان‌های سراسر کشور رتبه عالی را کسب کرد.

وی گفت: فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در سال ۱۳۹۸ و بارگذاری امتیازات نهایی با هدف ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه خدمت و بهبود عملکرد استانها به پایان رسید .

این مسوول افزود: مقایسه خلاصه وضعیت ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانهای سراسر کشور در سال ۹۸ بر مبنای رتبه بندی امتیازات نهایی در شاخصهای عمومی، اختصاصی و مجموع آنها استان کهگیلویه و بویراحمد با دامنه بالاتر از  ۱۸۰۰  امتیاز حائز رتبه عالی در کشور شده است.

وی گفت: جدول مقایسه ای ادارات  تعاون، کار و رفاه اجتماعی  31 استان کشور در ارزیابی سال ۱۳۹۸ اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی  استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب ۱۸۰۲ امتیاز حائز رتبه عالی در دو سال متوالی شده است و این رتبه ها نشانگر پویایی استان در رسیدن به اهداف سازمانی است.

این مسوول افزود: کسب رتبه عالی برای استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس اعلام دفتر مدیریت عملکرد وزارت متبوع بوده و ارتقاء جایگاه استان در بین دیگر استانها به لحاظ شاخصهای عملکردی بسیار موثر دیده شد.

وی گفت: بر اساس میزان تغییرات امتیازات طی سال ۱۳۹۸ و مقایسه به عمل آمده استان همدان و کهگیلویه و بویراحمد بیشترین میزان رشد را نسبت به سایر استانها داشته اند 
همچنین  اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال متوالی سال ۹۷ و ۹۸ در زمره استانهای با بالاترین رشد بوده است. 

نیک مرام تاکید کرد: جا دارد از همه همکاران بخصوص همکارانی که به اهداف سازمانی احترام گذاشته و تلاش کردند تا هر سال این اداره کل موفق تر از سال قبل باشد تشکر ‌قدر دانی کنم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول