اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فوتبال نفت و گاز گچساران و روزهای پیش رو/جوانان بام نفتی چشم انتظار تصمیم زنگنه

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به عنوان تنها نماینده استان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ دسته دو کشور برای صعود به لیگ یک باید از هم اکنون برای جذب بودجه رایزنی ها را انجام دهد.

فوتبال نفت و گاز گچساران و روزهای پیش رو/جوانان بام نفتی چشم انتظار تصمیم زنگنه

خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری، سالهاست نفتی های گچساران در حسرت صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران هستند و هنوز این آرزویشان به جز یکبار محقق نشده است. 

گچسارانی ها که همواره فوتبالیست های بنامی در سطح اول فوتبال کشور داشته اند نشان داده اند که  این پتانسیل را دارند مسوولانی همچون باشگاهی مانند فولاد خوزستان در این شهر سرمایه گذاری نمایند تا بتوانند دهها رشید مظاهری و میلاد غریبی و ایمان موسوی و... تحویل فوتبال ایران دهند. 

در این فصل سکان این تیم به دست مربی توانمندی بنام بهمن فرازمند از مربیان بومی این شهر سپرده شد که با توجه به وضعیت موجود قرارداد خود را به صورت سفید امضا کرد. 

بهمن فرازمند مربی بی‌ ادعایی که موفق شد در سال‌های گذشته در لیگ دسته دوم مقابل مربیان بزرگی همچون مهدی پاشازاده، وحید رضایی، پیروز قربانی و فرهاد کاظمی قرار بگیرد و توانایی خود و تیمش را به اثبات برساند و این روزها دوباره سکان پسران نفتی شهرش را در دست گرفته است. 
 

هر چند هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به عنوان تنها نماینده استان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ دسته دو کشور برای صعود به لیگ یک لحظه شماری می‌کنند اما از سوی دیگر باید از هم اکنون برای جذب بودجه به تیم فوتبال و تیم های ورزشی نفت و گاز گچساران رایزنی ها را انجام داد.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران با تایید قرادادهای سفید مربیان و بازیکنان گفته است، که با توجه به شرایط مالی نامناسب باشگاه و بخشنامه صرفه جویی وزارت نفت اکنون بودجه بسیار ناچیزی برای اداره تیم داریم و با همکاری و مساعدتی  که  از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و مدیرعامل تیم فوتبال بزرگسالان صورت پذیرفت تصمیم گرفته شدبا این شرایط تمرینات را آغاز کنیم.

شاهرخ داودی افزود: در شرایط فعلی تنها راه حفظ تیم در لیگ دسته دوم پذیرش شرایط قرارداد سفید امضا بوده که بهمن فرازمند با از خودگذشتگی برای حفظ تیم نفت گچساران این شرایط را پذیرفت و قطعا با توجه به شرایط خاص باشگاه بایستی بیشتر از ظرفیت های موجود و قابل دسترس منطبق با شرایط مالی استفاده کنیم اما بودجه برای بستن قرارداد با سقف مالی فعلا میسر نیست.

داودی  افزود: در تلاش هستیم  مشکلات مالی باشگاه را برطرف کنیم اما در شرایط فعلی  قرارداد همه بازیکنان و کادر فنی سفید خواهد بود و فعلا مبلغی برای بستن قرارداد مالی در اختیارنداریم.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران باقدردانی از پذیرش شرایط خاص باشگاه در فصل جاری از سوی سرمربی تیم فوتبال  اظهار داشت:  در تلاش هستیم که از سوی مدیریت امکانات پشتیبانی خوبی در اختیار آنها قرار دهیم.

 به گزارش فارس، در این خصوص می‌طلبد که از هم اکنون رایزنی ها با شخص وزیر نفت صورت پذیرد تا در ادامه فصل کار به اما و اگر نیانجامد چرا که هواداران نفت و گاز گچساران بی صبرانه در انتظار صعود به لیگ دسته اول فوتبال هستند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول