اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سلطانی‌فر: گردشگری ورزشی به افزایش درآمد ارزی کمک می‌کند

وزیر ورزش و جوانان در مراسم امضای تفاهمنامه با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توضیحاتی ارائه کرد.

سلطانی‌فر: گردشگری ورزشی به افزایش درآمد ارزی کمک می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم امضای تفاهمنامه با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اظهار داشت: امیدواریم با همراهی همه مردم بتوانیم هر چه سریعتر بساط ویروس منحوس را بچینیم تا فعالیت‌های اقتصادی مانند قبل دنبال شود.

وی افزود: ۵ سال قبل خدمت آقای گودرزی بودیم و سند اولیه به امضا رسید. فکر می‌کنم در هر ۲ وزارتخانه مدیران به بلوغ خوبی رسیدند و از این عرصه‌ها برای رشد و توسعه کشور استفاده می‌کنند. هم عدد و رقمی که در بخش گردشگری ورزشی و هم درآمدهایی که کشورها به دست می‌آورند، شرایط مناسبی را فراهم می‌کند تا با این همکاری به رشد درآمدهای ارزی و ایجاد اشتغال کمک کنیم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: رویدادهای ورزشی بزرگ مانند المپیک در سطح جهان میلیون‌ها گردشگر را به محل میزبان می‌کشاند. بعد از المپیک، جام جهانی فوتبال است که میلیون‌ها نفر به کشور میزبان سفر می‌کنند. لیگ‌های مهم فوتبال، رویدادهای قاره‌ای و ... از دیگر مسابقاتی هستند که زمینه حضور گردشگر ورزشی را فراهم می‌کنند. تلاش ما هم این بوده در مناسبت‌های مختلف با وجود برخی ملاحظات میزبانی بگیریم.

وی عنوان کرد: بسیاری از رشته‌های سالنی را می‌توانیم میزبانی بگیریم. در رویدادهای میدانی هم این امکان هست. تا پیروزی انقلاب ۲ استادیوم بزرگ بیشتر نداشتیم اما خوشبختانه بعد از انقلاب در دوره های مختلف، علاوه بر آزادی و تختی، استادیوم نقش جهان، یادگار امام، اهواز، شیراز، مشهد و ... ساخته شد. در کنار آنها، ما شاهد رقابت‌های بومی و محلی هم بودیم که مورد استقبال گردشگران خارجی بوده است. شرایط خوبی به وجود آمده که می‌توان در آینده مسابقات رالی و سایر رشته‌ها در کویر را میزبانی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول