اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دعوت رسمی از سفیر عمان برای سفر به قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به‌صورت رسمی از سفیر عمان برای سفر به جزیره قشم و امضای تفاهم‌نامه همکاری دعوت کرد.

دعوت رسمی از سفیر عمان برای سفر به قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا مؤمنی در دیدار با ابراهیم بن احمد بن محمد المعینی، سفیر کشور عمان، در مورد ظرفیت‌های مختلف این منطقه آزاد همچون گردشگری، صنایع، تجارت و نفت و انرژی جهت جذب سرمایه‌گذاری و توسعه همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی گفت‌وگو کرد.

گسترش همکاری‌های دوجانبه و ایجاد پلی برای آغاز ارتباطات اقتصادی و فرهنگی میان استان مسندم عمان و شهرستان قشم، پرداختن به معرفی توانمندی‌های قشم در بخش صنایع نفت، گاز و انرژی بخش دیگری از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در این نشست مشترک، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به صورت رسمی از سفیر عمان دعوت کرد تا با سفر  به جزیره قشم، تفاهم‌نامه‌ای مشترک از موضوعات مطرح شده در این جلسه را به امضا برساند که با هدف گسترش روابط اقتصادی و فرهنگی دو طرف تنظیم خواهد شد.

سفیر عمان نیز با استقبال از این دعوت، قشم را گنجینه‌ای از فرصت‌های اقتصادی، علمی، فنی و فرهنگی خواند و برای تهیه و امضای این تفاهم‌نامه اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول