اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کادیز، بایرن بود رئال 8 تایی می‌شد / «شوی» پلنگ صورتی مادرید

مارکای اسپانیا در گزارشی به انتقاد از بازی رئال مادرید مقابل کادیز پرداخت و نمایش آنها با توجه به رنگ پیراهنشان «شوی پلنگ صورتی» دانست.

کادیز، بایرن بود رئال 8 تایی می‌شد / «شوی» پلنگ صورتی مادرید

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته رئال مادرید مقابل کادیز تازه صعود کرده با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا پیش از ال‌کلاسیکو باخت را تجربه کند.

مارکا در گزارشی به نوشته «سانتی سیگوئرا» به انتقاد از تیم رئال مادرید پرداخت و تیتر آن را «شوی پلنگ صورتی» گذاشت.

مارکا نوشت که اگر کادیز به مانند بایرن مونیخ بازی می‌کرد تا نیمه اول نتیجه 8 بر 2 فصل پیش بارسلونا روی اسکوربورد ورزشگاه خانگی رئال مادرید بود. کهکشانی‌ها به شدت ضعیف بازی کردند و انگار برای این مسابقه آماده نشده‌ بودند.

مارکا نوشت: دیگر همه بهانه‌های معمولی، تمام شده مثل ویروس فیفا (فیفادی) یا پاندمی کرونا . سوال این است که چرا رئال مادرید در شرایطی که می‌دانست به شماره 9 نیاز دارد ستاره‌ای خریداری نکرد.

پیش از این رسانه‌ها نیز مشکل اصلی تیم زیدان را عدم گلزنی در خط تهاجمی دانسته‌اند که می‌توانید در اینجا بخوانید.

مارکا در ادامه گزارش خود مدعی شد که رئال مادرید پس از رفتن کریستیانو رونالدو با مشکل بزرگ گلزنی و حضور شماره «9» روبه رو است. در حالی که رابرت لواندوفسکی به صورت مسخره‌واری در حال گل زدن برای بایرن مونیخ است یا کیلیان ام‌باپه برای پاریس یا ارلینگ هالند برای دورتموند، رئال مادرید کسی را در خط حمله ندارد.

مارکا اظهار داشت: مهاجمان زیدان در این شکست در سایه‌ای مطلق قرار داشتند. اگر بازی را نیز رئال مادرید می‌برد باز هم گیوتین بالای سر زیدان و مهاجمانش قرار داشت تا هر در لحظه‌ای گردن آنها را بزند.

سانتی سیگوئرا در مارکا نوشت: نکته دیگر بازی رنگ پیراهن رئال مادرید است. نمی‌خواهم به انتقاد از فوتبال مدرن امروز دنیا بپردازیم ولی برای هر چیزی باید یک محدودیت بگذاریم من جمله بازاریابی. اگر رئال مادرید به دلیل یک بیماری شایع در دنیا رنگ پیراهنش را صورتی انتخاب کرده می‌توانست این پول را در خارج از فوتبال برای درمان این سرطان استفاده کند. آنها می‌توانستند بیانیه‌ای تاثیرگذار در خصوص این بیماری به جهانیان ابلاغ کنند ولی بازاریابی توانسته پیراهن یک رنگ سفید آنها را به چیزی شبح‌وار تبدیل کند.

نویسنده معتبر اسپانیایی ادامه داد: این پیراهن، ورزشگاه خالی، استادیوم دی‌استفانو، بازیکنان زامبی‌وار زیدان یک اتمسفر غیرواقعی در بازی رئال مادرید ساختند. واضح است که رئال مادرید مشکلات جدی در این فصل دارد ولی جزئیات تفاوت‌ها را رقم می‌زند. آمادگی بدنی تاثیرگذار است و تاریخ می‌توانید اهمیت داشته باشد ولی در اینجا همه چیز در انتخاب کیت و رنگ لباس آغاز می شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول