اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تکرار اتفاقات 17 سال پیش توسط بارسا-رئال/ مرور ال‌کلاسیکوی 2003 با دعوای جنجالی زیدان و انریکه

شب گذشته در هفته پیش از ال کلاسیکو هم رئال و هم بارسلونا مقابل حریفان خود شکست خوردند تا رکورد 17 سال پیش را تکرار کنند.

تکرار اتفاقات 17 سال پیش توسط بارسا-رئال/ مرور ال‌کلاسیکوی 2003 با دعوای جنجالی زیدان و انریکه

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته رئال مادرید مقابل کادیز یک بر صفر شکست خورد و بارسلونا مقابل ختافه با یک گل نتیجه را واگذار کرد. هفته آینده در تاریخ 3 آبان ال کلاسیکوی اول این فصل رئال و بارسلونا در نیوکمپ برگزار خواهد شد.

دقیقا 17 سال پیش شرایط بارسلونا و رئال مادرید مثل اکنون بود. آنجا نیز 2 تیم در حالی به استقبال ال کلاسیکو رفتند که بازی قبل خود را باخته بودند.

در آوریل 2003 (فروردین 82) رئال مادرید در سن سباستین به سوسیداد با نتیجه 4 بر 2 باخت و بارسلونا نیز پیش از ال کلاسیکو مقابل دپورتیوو لاکرونیا با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد. جالب اینجاست که نتیجه‌ها هم یکسان رقم خورده است.

در ال کلاسیکو سال 2003 ، جدال 146ام آنها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در آن بازی رونالدو نازاریو برای رئال گلزنی کرد ولی لوئیس انریکه خیلی زود پاسخ مادرید را داد و با خوشحالی جنجالی به استقبال هواداران مادرید رفت.

نکته جالب توجه آن بازی درگیری شدید لوئیس انریکه و زین الدین زیدان بود. درگیری شدید که به یکی از دعواهای معروف ال‌کلاسیکو لقب گرفت. در آن فصل رئال مادرید با اختلاف نسبت به بارسلونا قهرمان لالیگا شد و بارسا به مقام ششم رسید. باید دید در ال کلاسیکو روز شنبه چه نتیجه‌ای رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول