اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

چرخ دنده‌های تورم و گرانی دارند مردم را لِه می‌کنند/بساط خود تحریمی را جمع کنید

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: مردم زیر چرخ دنده‌های گرانی، بیکاری و تورم له می‌شوند و کسی صدای آنها را نمی‌شنوند بنابراین لازم است تدبیری شده و سران سه قوه با نظر مجلس به فکر نان شب محرومان باشد.

چرخ دنده‌های تورم و گرانی دارند مردم را لِه می‌کنند/بساط خود تحریمی را جمع کنید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین محمد صالحی نماینده فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس امروز (یکشنبه 27 مهر) در نطق میان دستور خود اظهار داشت: باید با اتحاد و اتفاق در برابر زیاده خواهی آمریکا بیاستیم تا اگر بخواهد مکانیزم ماشه را فعال کند ایران نیز از تمامی تعهدات برجامی خود خارج شود.

وی افزود: تاریخ نشان داده که در ایران مردان و زنان دلاور همواره ترک جاه و مقام و پست خود کردند و تا آسمان فکه، دهلاویه،‌دهلران و خرمشهر پر کشیدند و پرپر شدند و دوباره با فتح و ظفر آسمان ایران آبی شد و هم اکنون شیران بیشه توحید منتظر مسلمان هستند تا جان و سر بیفشانند و آمریکا را سر جای خود بنشانند پیش از آنکه پای از گلیم خود درازترکند.

نماینده مردم فریدن در مجلس با بیان اینکه در سایه نظارت دقیق مجلس و ناکارآمدی دولت بر مدیریت در تولید و عرضه کالا و خدمات روزانه قیمت اقلام ضروری و مایحتاج مردم نجومی بالا می‌رود، اظهار داشت: وضعیت اسفبار و افسارگسیخته بازار پوست مردم را کنده و اوضاع را وخیم‌تر کرده و هیچ کسی گوشش بدهکار نیست.

محمد‌صالحی تاکید کرد:‌مسئولان اجرایی کشور خود را قرنطینه کرونایی کردند خوش بود گر محک تجربه آید به میان تا سیه رو شود هر که در او غش باشد؛ آقای روحانی در پاسخ این همه مشکلات تنها از جنگ اقتصادی سخن می‌گوید اما سؤال این است که چرا فقط باید مردم عادی و کوچه و بازار قربانی این جنگ اقتصادی باشند؟

وی با تاکید بر اینکه باید به بساط خود تحریمی،‌انزوا و نابودی مردم خاتمه دهیم، گفت:‌طرح رهایی از گرفتاری اقتصادی و معیشتی مردم باید به صورت ویژه و چند فوریتی ارائه شود زیرا دولتمردان در ایجاد آسایش و رفاه نسبی مردم ناتوانند.

نماینده مردم فریدن در مجلس تاکید کرد:‌بنگاه‌های اقتصادی بر سرمایه‌گذاری آنقدر در این چند سال با سودهای کاذب کسب درآمد کردند که از فربگی آنها کاسته نمی‌شود.دردی که الان پایه‌های اقتصادی مملکت را به لرزه درآورده است زلزله قیمت‌های نجومی ارز، سکه، طلا، بورس، خانه، زمین، دارو و خودرو است. 

محمد‌صالحی تاکید کرد:‌وقتی سرمایه‌گذاران حاضر به ایجاد اشتغال هستند و حاضرند مشکل بیکاری را تا حدی مرتفع کنند باز هم بروکراسی اداری در موانع تولید بیداد می‌کند و مجلس هیچ فکر و راهکاری ارائه نداد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس باید از خواب زمستانی بیدار شود، گفت: مردم زیر چرخ دنده‌های گرانی، بیکاری و تورم له می‌شوند و کسی صدای آنها را نمی‌شنوند بنابراین لازم است تدبیری شده و سران سه قوه با نظر مجلس به فکر نان شب محرومان باشد.

نماینده مردم فریدن در مجلس در ادامه نطق میان دستور خود به موضوع سربازان معلم و کارکنان خرید خدمات اشاره و تاکید کرد:‌کمیسیون‌های مربوطه مجلس باید جدی‌تر به این مقوله ورود کنند.

محمد‌صالحی گفت:‌وضعیت اسفبار دانشگاه فرهنگیان اصفهان همچنان دامنه‌دار است و وزارت آموزش و پرورش مطالبات فرهنگیان اعزام به خارج را نپرداخته است و باید قوه قضائیه جدیت بیشتری از خود نشان دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول