اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

برپایی نخستین نمایشگاه مجازی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

نخستین نمایشگاه مجازی (سه بعدی و دو بعدی) با موضوع «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» از ۲۹ مهر تا ۸ آبان ماه سال جاری با حمایت بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور ۴۰ شرکت دانش‌بنیان برپا می‌شود.

برپایی نخستین  نمایشگاه مجازی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، نخستین نمایشگاه مجازی (سه بعدی و دو بعدی) با موضوع «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» از ۲۹ مهر تا ۸ آبان ماه سال جاری با حمایت بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور ۴۰ شرکت دانش‌بنیان برپا می‌شود.

مرضیه شاوردی مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی با اعلام این خبر، درباره جزئیات برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود در برگزاری نمایشگا‌ه‌های فیزیکی و شرکت در نمایشگاه‌های خارجی به ‏واسطه شیوع ویروس کرونا، صندوق نوآوری و شکوفایی قصد دارد با اتخاذ شیوه‌ای جدید، توانمندی‌ها و محصولات ‏شرکت‌های دانش‌بنیان را به نمایش بگذارد و در راستای تسهیل تجاری‌سازی این محصولات در عرصه‌های ‏ملی و بین‌المللی قدم بردارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس نمایشگاه مجازی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا با حمایت صندوق نوآوری و به منظور معرفی محصولات دانش‌بنیان کشور در حوزه‌های ‏تجهیزات و مواد پاک‌کننده و ضدعفونی‌کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، ‏تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، کیت‌های تشخیصی، محصولات دارویی و سامانه‌های نرم‌افزاری با حضور ۴۰ شرکت دانش‌بنیان برگزار می‌شود.‏ 

به گفته شاوردی، مجریان این نمایشگاه شرکت «همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی پارس رستاک» و «مهندسی و توسعه فناوری انرژی هیراب» هستند و این نمایشگاه به صورت سه‌زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) در دو قالب سه‌بعدی و دوبعدی طراحی شده است. 

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی درباره نحوه بازدید از نمایشگاه نیز گفت: بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می‌توانند به صورت آنلاین از این نمایشگاه بازدید کنند. بازدیدکنندگان می‌توانند با ورود به فضای نمایشگاه از محتوای دیجیتال هر غرفه شامل پوستر، عکس، بروشور و تیزر تبلیغاتی بازدید کنند و با محصولات و خدمات شرکت‌ها آشنا شوند.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و بازاریابی و تسهیل صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای هدف عنوان کرد و گفت: در هنگام بازدید از نمایشگاه، امکان برقراری ارتباط آنلاین با مدیران شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نیز برای بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه شرکت‌های دانش‌بنیان وجود خواهد داشت. همچنین در صورتی که قراردادی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و ‏مشتریان آن‌ها منعقد شود، صندوق نوآوری و شکوفایی با استفاده از ابزارهای تأمین مالی متنوع خود، منابع ‏مالی لازم را برای اجرای این قراردادها تأمین خواهد کرد‎.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول