اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ارائه آموزش های مهارتی به خانواده های شهدا و ایثارگران آذربایجان غربی

طی تفاهم نامه ای به منظور دستیابی خانواده های شاهد و ایثارگر به مهارت مورد نیاز بازار کار و ارتقای توان مربیان و کارشناسان بنیاد شهیـد و امور ایثارگران آموزش های مهارتی به آنان ارائه می شود.

ارائه آموزش های مهارتی به خانواده های شهدا و ایثارگران آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه طی تفاهم نامه ای به منظور دستیابی خانواده های شاهد و ایثارگر به مهارت مورد نیاز بازار کار و ارتقای توان مربیان و کارشناسان بنیاد شهیـد و امور ایثارگران آموزش های مهارتی به آنان ارائه می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی با بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای مورد نیاز برای افراد تحت پوشش بنیاد با رعایت استانداردها وآئین نامه های آموزشی سازمان، جهت دستیابی آنها به مهارت های مورد نیاز بازارکار از طریق همکاری و تعامل دو دستگاه و زیرمجموعه های مربوطه از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

محمد سلیم عباسی افزود: برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز از طریق بخش دولتی و خصوصی، برگزاری آزمون های ادواری و پایان دوره کارآموزان و صدور گواهینامه های مربوطه براساس ضوابط و مقررات جاری سازمان، ارائه مدرک مهارت آموزی به افراد مورد تأئید اداره کل که فاقد توانائی ها مطابق با استاندارد آموزشی و تربیت نیروهای متخصص از بین مددجویان فارغ التحصیل و بکارگیری آنها درامورات آموزشی از تعهدات این اداره کل است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین قرار است در قالب این تفاهم نامه نیاز سنجی آموزشی به منظور تعیین نوع وحجم دوره های آموزشی مورد نیاز و فراهم سازی زمینه های پژوهش و ارزیابی آموزش های مهارتی در بین جامعه مخاطب، با هدف متناسب سازی آموزش ها با نیاز بازارکار صورت گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول