اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نگاه انقلابی توسعه بخش امنیت اجتماعی در جامعه اسلامی است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به نقش رابطه محوری میان امنیت اجتماعی و مشارکت مردمی در ایجاد امنیت پایدار و ارتقاء تعهد و اعتماد اجتماعی گفت: نگاه انقلابی و مدیریت جهادی پلیس، توسعه بخش امنیت اجتماعی در جامعه اسلامی است.

نگاه انقلابی توسعه بخش امنیت اجتماعی در جامعه اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز در مراسم صبحگاه عمومی پلیس مرکزی با تبریک فرا رسیدن ایام هفته گرامیداشت نیروی انتظامی به خانواده گرانقدر شهدا و جانبازان، فرماندهان، مدیران و فرد فرد کارکنان خدوم پلیس مرکزی و خانواده گرانقدر آنان و دیگر پیشکسوتان و بازنشستگان ناجا بر ضرورت و اهمیت امنیت در جامعه تاکید و بیان کرد: امنیت از نیازهای اساسی و بنیادی هر جامعه به شمار می‌رود به گونه‌ای که فقدان و اختلال در آن پیامدها و بازتاب‌های نگران کننده و خطرناکی به دنبال دارد. 

 
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی تصریح کرد: ایستادگی تحسین برانگیز فرزندان برومند این سرزمین در برابر دشمن و پاسداری از نظم و امنیتی که ثمره خون شهداست، جلوه‌های بی‌مانندی از شهادت و ایثار را آفرید که همه مردم و مسئولان موظف به حفظ حرمت آن و ادامه راه این عزیزان هستند. 

 

 
وی ادامه داد: اهداف پیش بینی شده در هفته نیروی انتظامی امسال با محوریت شعار باهم برای امنیت و سلامت برنامه‌ریزی شده است تا نیروی انتظامی به عنوان نمود حکومت و مظهر اقتدار ملی در تامین امنیت عمومی، بتواند به بهترین شکل ماموریت‌های خود را اجرایی و از دو نعمت امنیت و سلامت برای آرامش و آسایش جامعه پاسداری کند. 
 
سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به برخی از ماموریت‌های پلیس در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی تصریح کرد: برابر قانون و شرح مسئولیت‌ها، نیروی انتظامی در توجه به انتظارات و مطالبات بر حق جامعه، تحول گسترده‌ای در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری و متناسب با تغییرات و تحولات جامعه در انجام خدمت رسانی به شهروندان ایجاد کرده و سعی داشته با تمرکز بر فرصت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی برای تبدیل قوت‌ها و قابلیت‌ها به توانمندی موثر برنامه ریزی داشته باشد. 

 

این مقام عالی انتظامی نگاه انقلابی و مدیریت جهادی پلیس را توسعه بخش امنیت اجتماعی در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: پلیس با تکیه بر روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و آمادگی‌های همه‌جانبه سازمانی و عملیاتی، نقشه‌ها و فتنه‌های طراحی شده از سوی اتاق‌های فکر دشمن برای برهم زدن امنیت و آرامش کشور را در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی ابتر ساخته و با تقویت شاخصه‌های هوشمند سازی، در کسب توفیقات بیشتر در حوزه امنیت، سربلند و باعزت گام بردارد. 
 
وی اثر بخش و هدفمند بودن را رویکرد اصلی اجرای برنامه‌های هفته دانست و گفت: رویکرد ناجا در تحقق هوشمند سازی، استفاده از ظرفیت نخبگان و ظرفیت‌های عملی و کاربردی کردن نقطه نظرات آنها در ارتقاء‌ امنیت اجتماعی و از سویی افزایش آگاهی عمومی در پیشگیری از وقوع جرایم است. 
 
رئیس پلیس استان مرکزی هفته ناجا را فرصتی مناسب برای معرفی جلوه‌های اقتدار، کارآمدی، توانمندی و هوشمندی پلیس بر شمرد و عنوان داشت: رویکرد پلیس جامعه محور در تحقق هوشمند سازی، استفاده از ظرفیت نخبگان و ظرفیت‌های عملی و کاربردی کردن نقطه نظرات آنها در ارتقاء‌ امنیت اجتماعی و از سویی افزایش آگاهی عمومی در پیشگیری از وقوع جرایم است. 
 
مفخمی شهرستانی با بیان بازخورد بسیار مطلوب تعاملات فرا سازمانی در ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی در سطح استان گفت: مشارکت مردم، نهادها و دستگاه‌ها با نیروی انتظامی، خوشبختانه وضعیت مناسبی را رقم زده و نیاز است تمام دستگاه‌ها مختلف و دولت برای پیشبرد اهداف امنیت بخش و خدمات‌رسانی ناجا با این نیرو بیش از پیش همراهی و مساعدت داشته باشند. 
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی یادآور شد: در شرایط کنونی، هیچ یک از دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی، راضی به این اقتدار و توان بالای نظامی ایران نیستند چراکه اقتدار ایران اسلامی خاری به چشم دشمنان است و آنان همواره به این حقیت معترف هستند که ایران یک کشور مقتدر و پرتوان است که به هرگونه تجاوزی به سرزمین خود، پاسخی کوبنده و محکم خواهد داد. 
 
 مفخمی شهرستانی مردمی بودن پلیس جمهوری انقلاب اسلامی ایران را وجه تمایز آن با پلیس سایر کشورهای جهان عنوان و بیان کرد: رمز موفقیت پلیس و دیگر نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردمی اندیشیدن و مردمی عمل کردن است. 
 
 انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول