اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شیری:بازیکنان پرسپولیس برای تیم حاشیه سازی نکنند/ آنها باید شرایط را درک کنند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: با توجه به فینالیست شدن پرسپولیس توقعات از این تیم بالا رفته و بازیکنان هم باید شرایط باشگاه را درک کنند.

شیری:بازیکنان پرسپولیس برای تیم حاشیه سازی نکنند/ آنها باید شرایط را درک کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی شیری درباره دلیل حضور خود در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بحث خاصی نبود برای گرفتن یک برگه به باشگاه آمده بودم و مشکل مالی هم ندارم زیرا مطالبات خود را از این باشگاه تسویه کردم.

وی درباره اینکه با وجود صعود تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و پوکر قهرمانی در روزهای اخیر حواشی زیادی نسبت به تمدید قراراد برخی بازیکنان در پرسپولیس ایجاد شده گفت: با توجه به فینالیست شدن پرسپولیس توقعات از این تیم بالا رفته و بازیکنان هم باید شرایط باشگاه را درک کنند. آنها باید در چنین شرایطی برای پرسپولیس حاشیه‌سازی نکرده و از بازیکنی که باتجربه‌تر است انتظار می‌رود با تعامل مشکلات خود را حل کنند و همه دست به دست هم بدهند تا پرسپولیس در جایگاهی که همه انتظار دارند پیش برود و بتواند قهرمانی آسیا را جشن بگیرد. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد یحیی گل‌محمدی در این تیم توضیح داد: من در کنار هم‌بازی بودن با گل‌محمدی یک‌سال زیر نظر وی در اوکسین البرز کار کردم. یحیی مربی سطح بالایی است و از لحاظ شخصیتی و فنی هم سطح بالایی دارد. این مربی با حضورش در پرسپولیس تحول خوبی در این تیم ایجاد کرده و تیم را با وجود حواشی مختلف به فینال آسیا رساند. 

شیری درباره جبهه‌گیری برخی پیشکسوتان پرسپولیس مقابل هم گفت: اعتقاد دارم مسائل حاشیه‌ای به جز ضربه زدن به پرسپولیس و حتی فوتبال ایران فایده‌ای ندارد. این تیم فینالیست آسیا شده و همه پیشکسوتان با تعامل و اتحاد مسائل را مدیریت کرده و همه چیز دست به دست هم داده پرسپولیس نتیجه بگیرد و نه اینکه شخص نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول