اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اعتماد مردم به ناجا بزرگترین سرمایه ماست/ رفتار پلیس کریمانه و مقتدرانه است

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه رفتار پلیس باید برای جامعه الگو باشد، گفت: رفتار ما در ماموریت‌ها کریمانه همراه با اقتدار و عزت است.

اعتماد مردم به ناجا بزرگترین سرمایه ماست/ رفتار پلیس کریمانه و مقتدرانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امروز و همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی نشست مشترک نیروهای انتظامی و مرزبانی شهرستان گنبدکاووس در محل ستاد انتظامی این شهرستان با حضور فرماندهان ارشد نیروی انتظامی و هنگ مرزی اترک گنبدکاووس و همچنین خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بازنشستگان این نهاد انقلابی برگزار شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس در این مراسم با بیان اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی «همه با هم برای امنیت و سلامت» است، اظهار کرد: در واقع نیروی انتظامی به فرمایش رهبر معظم انقلاب آبروی نظام بوده و این کلیدواژه عمق رسالت‌های خطیر ما را در افق انقلاب اسلامی مشخص می کند.
محمود علیفر با اشاره به اینکه نگاه ویژه مقام معظم رهبری و اعتماد مردم به ما وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند، افزود: همه ما باید به عنوان فرزندان این نظام و انقلاب مراقب رفتار، گفتار و عملکردمان باشیم و با افقی بلند و توجه به اثرات رفتاری خود ماموریت‌های خود را به فرجام برسانیم.
وی با تاکید بر اینکه ما نه تنها در هفته ناجا بلکه در تمامی ایام سال باید مراقب رفتار و کردار خود بوده و ارباب رجوع را با کریمانه‌ترین حالت ممکن پذیرا باشیم، خاطرنشان کرد: هفته ناجا تنها تجلی‌دهنده زحمات شما در طول یک سال و انعکاس خدمات نیروی انتظامی به مردم برای تزریق روح امید به جامعه است.
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه رفتار ما باید همراه با اقتدار، توام با مهربانی و دلسوزی باشد، ادامه داد: نیروی انتظامی ثابت کرده است در گرما و سرما، در سیل و زلزله و در همه مواقع نیازمندی‌های جامعه در کنار مردم بوده است.
علیفر با بیان اینکه ما در برخورد با ارباب‌رجوع با وجود همه سختی‌های ماموریتی نباید تندخویی، بی‌حوصلگی و ... را بروز دهیم، تصریح کرد: برخورد ما با مردم باید مهربانانه، اسلامی و البته مقتدرانه و به گونه‌ای باشد که می‌خواهیم با خانواده ما در سایر نهادها برخورد کنند.
وی اعتماد مردم به ناجا را بزرگترین سرمایه اجتماعی این نهاد دانست و گفت: سلامت چند بعد دارد و یکی از ابعاد مهم این سلامت، سلامت اجتماعی جامعه است که بر عهده نیروی انتظامی قرار گرفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و رئیس فقید عقیدتی سیاسی هنگ مرزی اترک، اضافه کرد: در یک سال گذشته تعداد زیادی از همکاران جان برکف خود را از دست داده‌ایم که امیدواریم روحشان با پیامبر مهربانی‌ها همنشین شود.
حجت‌الاسلام نعیمی کیا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در توصیف نیروهای انتظامی از «مجاهد فی‌سبیل‌الله» استفاده کرده‌اند، گفت: صفات مجاهدان فی‌سبیل‌الله در قرآن کریم برای کسانی به کار رفته است که ایمان آوردند،  برای امنیت و آسایش مردم مهاجرت کرده و در عین جهاد برای خدا از ما و جانشان می گذرند.
وی با اشاره به بیش از 26 هزار تماس در یک سال گذشته با پلیس 110 در گنبدکاووس، تاکید کرد: این حجم از تماس نشان‌دهنده اعتماد وافر مردم به نیروی انتظامی و البته نیاز آنها به حضور شما جهادگران فی‌سبیل‌الله است.
گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از تعدادی از بازنشستگان که در سال جاری به بازنشستگی نائل شده تجلیل شد و هدایایی نیز به سربازان، کادر و فرماندهان برتر واحدهای مختلف نیروی انتظامی اهدا شد.
انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول