اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

طلب ۹ ماهه نیروهای سازمان حمل و نقل بار و مسافر از شهرداری یاسوج/آقای شهردار حرف‌های کارگران را بشنوید!

نیروهای سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج ۹ ماهه است که حقوقی دریافت نکردند به همین دلیل دست به دامن رسانه‌ها شدند.

طلب ۹ ماهه نیروهای سازمان حمل و نقل بار و مسافر از شهرداری یاسوج/آقای شهردار حرف‌های کارگران را بشنوید!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ۶۰ نفر از نیروهای سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج ۹ ماهه است که حقوق و مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و بعد از آنکه صدایشان شنیده نشد دست به دامن رسانه‌ها شدند.

یکی از این افراد به نمایندگی از ۶۰ نیروی این سازمان طی تماسی با دفتر خبرگزاری فارس از بی‌توجهی شهرداری در این زمینه گلایه کرد و اینکه چند بار به شهرداری مراجعه کردیم شهردار به ما گفت اگر چرخ خودرویم رو بفروشم حقوق شما را پرداخت می‌کنم اما فروردین به ما پول دادند و دیگر هیچ!

وی ادامه داد: وضع من تا حدودی از سایر کارگران بهتر است آنها حتی پول نان خریدن هم ندارند امروز صبح یک میلیون در حساب داشتم به هر نفری مبلغ ۴۰_۵۰ تومان دادیم حداقل بتوانند نان بخرند، زندگی برای نیروهای سازمان حمل و نقل بار و مسافر تلخ شده و چند نفر از آنها زندگیشان در حال فروپاشی است.

یکی از همکارانمان که پسر جوانی است ۴ سالی است که عقد کرده اما تاکنون نتوانسته یک جشن ساده بگیرد و زندگی مشترک تشکیل دهد حالا هم که شرایط سخت و سخت‌تر شده است.

وی ادامه داد: فریادمان به جایی نمی‌رسد بیش از ۲۰ بار به شهردار مراجعه کردیم اگر هر بار به هر کارگری هم ۵۰ هزار تومان می‌داد مطالبه‌ای نداشتیم اما شهردار و اعضای شورای شهر چون حقوق به روزی دارند و فریاد ما هم به جایی نمی‌رسد و مدیرعامل هم قدرت چانه‌زنی ندارد مشکل حل نمی‌شود.

این نیروی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج با اشاره به اینکه مطالبات چند ماه از سال گذشته را طلبکاریم و امسال فقط فروردین به ما حقوق پرداخت شده تا اعتراض نکنیم، گفت: تنها راهی که پیش پایمان گذاشته‌اند اینکه ما را اخراج کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهردار و اعضای شورای شهر فریاد نیروهای سازمان حمل و نقل بار و مسافر را از طریق این رسانه بشنوند و در این شرایط سخت به فکر ما باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول