اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آشفته بازار قیمت مرغ نمک جدیدی بر زخم‌های مردم

معاون سازمان صمت یزد با بیان این‌که افزایش قیمت مرغ، کشوری است و هیچ ربطی به مدیریت استانی ندارد، گفت: متأسفانه تاکنون هیچ قیمت رسمی برای قیمت مرغ در کشور تعیین نشده است.

آشفته بازار قیمت مرغ نمک جدیدی بر زخم‌های مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی افشارپور در ارتباط تلفنی با جمعی از خبرنگاران افزایش قیمت گوشت مرغ در این استان را کاهش تولید و افزایش قیمت نهاده‌های دامی دانست و اظهار کرد: این افزایش قیمت سراسری است و در تمام استان‌های کشور اعمال شده است.

وی افزود: در تیرماه امسال علی‌رغم افزایش قیمت گوشت مرغ در کل کشور، قیمت این محصول در استان یزد افزایش نداشته و هر کیلو مرغ ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته می‌شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان یزد مدیریت توزیع نهاده‌های دامی را موثرترین عامل برای کنترل قیمت مرغ در تیرماه سال جاری دانست و بیان کرد: متأسفانه بعد از گذشت سه ماه، در حال حاضر این مهم در استان رها و منجر به افزایش قیمت گوشت مرغ شده است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر هیچ قیمت رسمی برای قیمت مرغ در کشور تعیین نشده است، گفت: عدم مدیریت نهادهای دامی یکی از اصلی‌ترین عامل کاهش تولید مرغ و در نهایت افزایش بی‌رویه قیمت این مواد غذایی است.

افشارپور استان‌های اصفهان و فارس را هدف صادراتی گوشت مرغ استان یزد دانست و بیان کرد: مدیریت استانی هیچ نقشی در افزایش و ساماندهی قیمت گوشت ندارد.

معاون سازمان صمت استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: ساماندهی شرایط موجود در حوزه قیمت گذاری و مدیریت تأمین نهاده‌های دامی مستلزم ورود جدی مدیران ارشد مرتبط در کشور است.

انتهای پیام/ز

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول