اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ذاکر: باید دست دلالان و واسطه‌ها از سیستم توزیع آرد کوتاه شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: باید دست دلالان و واسطه‌ها از سیستم توزیع آرد کوتاه شود و آرد به سهولت و در زمان مناسب به دست نانوایان برسد.

ذاکر: باید دست دلالان و واسطه‌ها از سیستم توزیع آرد کوتاه شود

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکل پیش آمده در سیستم توزیع آرد در نانوایی‌ها گفت: باید دست دلالان و واسطه‌های از سیستم توزیع آرد کوتاه شود و آرد در زمان مناسب به دست نانوایان برسد. 

وی گفت: نان جایگاه ویژه‌ای در سبد غذایی روزانه مردم دارد و هرگز نباید آن را کم‌اهمیت دانست و به آن کم‌توجهی کرد. ما شاید بتوانیم یک محصول پروتئینی را چند روز تهیه نکنیم، اما نان چنین وضعیتی ندارد و قوت غالب و روزانه مردم است. 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روزهای قبل در ارومیه با توزیع و تأمین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها مواجه بودیم که من در این باره جلسات متعددی را با استاندار، فرماندار و دیگر مسئولان ذیربط در استان داشتم.

ذاکر خاطرنشان کرد: مسئولان امر عنوان می‌کردند به دلیل گرانی قیمت آرد در نانوایی‌های آزادپز مردم به سمت نانوایی‌هایی که با آرد یارانه‌ای نان پخته و توزیع می‌کردند گرایش پیدا کردند که این مسئله موجب شد تا این بخش از نانوایی‌ها هم نتوانند پاسخگوی صددرصد نیاز مردم باشند. 

وی افزود: در این جلسات بنا بر این شد تا سهمیه آرد نانوایی‌هایی که با آرد دولتی کار می‌کنند افزایش یابد و بدین ترتیب مشکل مرتفع شود. 

وی گفت:‌ موضوع آرد و تأمین نان مردم شوخی‌بردار نیست و باید آن را کاملا جدی گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول