اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دستگیری ۸ سارق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری هشت سارق در نتیجه اجرای مقتدرانه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۸ سارق در ملایر

محمدباقر سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط مختلف و مورد نظر پلیس با هدف ناامن کردن محلات جرم‌خیز برای مخلان نظم و امنیت و پاکسازی نقاط آلوده به صورت متوالی انجام می‌شود.

وی افزود: یگان‌های انتظامی، اجرائی و ستادی شهرستان ملایر با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود و طی هماهنگی با دستگاه قضائی مرحله دیگری از طرح را در یکی از نقاط حاشیه شهر ملایر به اجرا درآوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: در اجرای این طرح که با محوریت حافظان نظم و امنیت در کلانتری ۱۳ حضرت ولیعصر(عج) به اجرا درآمد ، تعداد هشت سارق قطعات داخل خودرو ، ساختمان نیمه کاره و باغات دستگیر شد.

وی گفت: در همین راستا اموال مسروقه‌ای شامل ۶ دستگاه ضبط صوت، ابزارآلات، یک دستگاه چمن‌زن، سیم برق، ۳۰۰ عدد قرص روانگردان و مقداری وجه نقد کشف شد.

سلگی از کشف یک‌هزار و ۶۴۰ نخ سیگار قاچاق و ۲۵ بسته تنباکوی خارجی خبر داد و افزود: پنج دستگاه وسایل نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت متهمان نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضائی در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و همکاری فعالانه شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، از عموم شهروندان درخواست کرد تا هر گونه رفتار و حرکات مشکوک را بلافاصله با ۱۱۰ در میان گذاشته و پلیس را در برقراری نظم و امنیت پایدار یاری کنند.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول