اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

روزهای سخت؛ پیش روی واحد تولیدی احیا شده

واحد تولید الکل در شهرستان فسا که به خاطر مشکلات مالی پیش رو چند سالی مسیر تعطیلی را گذرانده بود، پس از آمدن کرونا دوباره احیا شد، اما در حال حاضر مدیران آن کارخانه به دلیل عدم تامین مواد اولیه و مشکلات پیش آمده مالی، به دنبال فروش کارخانه هستند.

روزهای سخت؛ پیش روی واحد تولیدی احیا شده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، یک کارخانه تولید الکل طبی که از  هفت سال پیش تعطیل شده بود، مدتی قبل دوباره وارد فاز تولید شد و محصولات خود را به عنوان نیازهای ضرروی بهداشتی جامعه در روزهای کرونایی روانه بازار کرد.

مالک کارخانه تولیدی الکل آرا در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات متعددی که در طی سالیان گذشته با آن روبرو بوده است، بیان داشت: حدود هفت سال پیش، خط تولیدی را با استفاده از تسهیلات بانکی راه‌اندازی کردم اما به دلیل عدم توانایی در بازپرداخت اقساط تسهیلات، چندین سال درگیر محاکم قضایی شده و سرانجام نیز دادگاه، این کارخانه را به مزایده عمومی گذاشت.

یوسف پوریعقوب افزود: سرانجام در دی ماه سال گذشته با جلب نظر جمعی از طلبکاران توانستم مجدد این خط تولیدی را راه‌اندازی کنم و دو ماه بعد، با شیوع بیماری کرونا در ایران و نیاز شدید بازار به تولیدات مبتنی بر الکل، کل ظرفیت کارخانه را وارد مدار تولید کردم.

 وی بیان کرد: همین امر باعث شد که ضمن بازپرداخت بخش عمده‌ای از معوقات بانکی، کمک بسزایی به تامین نیاز بازار صورت پذیرد.

پوریعقوب گفت: فرماندار فسا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان سفته جهت تهیه مواد اولیه از ما گرفت اما هیچ گونه مواد اولیه‌ به کارخانه تحویل نشد.

وی افزود: در این کارخانه تولید الکل، ۱۲ نفر مشغول به کار هستند اما به علت بدهی قصد فروش کارخانه را دارم.

مدیر کارخانه الکل آرا بیان کرد: اگر فقط یک میلیارد تومان داشتم حتی اگر مانند گذشته این مبلغ را به من قرض می‌دادند کارخانه را راه اندازی کرده و گسترش می‌دادم و در این راستا از مسئولان امر خواستار کمک و مساعدت جهت جلوگیری از تعطیلی کارخانه هستم.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول