اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیگیری حادثه شرکت صبا مجد شهر سوزا توسط منطقه آزاد قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تسلیت به مناسبت فوت کارگران زحمتکش شاغل در شرکت صبا (پودر ماهی) واقع در شهر سوزا در دستوری به مدیریت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید این سازمان خواستار پیگیری فوری موضوع و بررسی چگونگی علت حادثه جان باختن این جوانان شد.

پیگیری حادثه شرکت صبا مجد شهر سوزا توسط منطقه آزاد قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مؤمنی در دستوری خطاب به مدیریت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید این سازمان خواستار پیگیری فوری علت و معرفی عوامل حادثه تلخ مرگ چند جوان در کارخانه صبا (پودر ماهی) شد.

وی ادامه داد: درخصوص علت و عوامل و مسببین حادثه ناگوار روی داده در کارخانه پودر ماهی شهر سوزا، بلافاصله اقدامات و تحقیق و تفحص لازم را انجام داده و ضمن اعلام مقصرین، نتیجه و گزارش آن را در اسرع وقت ارائه نمایید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با لحاظ نمودن مسائل قانونی جهت ارائه به مراجعه قضایی و بدون چشم ‌پوشی باید مشخص و اعلام شود که در اهمال صورت گرفته در مساله امنیت جانی کارکنان این کارخانه، کدام افراد و تجهیزات غیراستاندارد و غیرایمن مقصر بوده اند.

مؤمنی ضمن تسلیت به خانواده آن جوانان و ابراز همدری با بازماندگان، خاطرنشان کرد: جان انسان‌ها و امنیت آنان به ویژه جوانان در محیط اشتغال آنها برای ما، بالاترین درجه اهمیت را دارد و این حادثه بسیار موجب تأثر عمیق گردیده است.

وی در پایان تاکید کرد: تا رسیدن به نتیجه و معرفی مقصرین به مراجع قضایی و برخورد با هرگونه سهل‌‌انگاری، پیگیر این موضوع بوده و از هیچ گونه خطا و قصوری در این مورد نخواهم گذشت.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول