اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پیروزی تیم کادر فنی فولاد برابر رسانه ورزش خوزستان

یاران جواد نکونام و سعید آذری در قالب تیم کادر فنی فولاد به مصاف تیم رسانه ورزش خوزستان رفتند.

پیروزی تیم کادر فنی فولاد برابر رسانه ورزش خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم‌های فوتبال رسانه ورزش خوزستان و کادرفنی فولاد خوزستان، یکشنبه شب در دیداری دوستانه در زمین شماره دو فولاد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یاران نکونام و آذری همراه بود‌.

این دیدار که به‌مناسبت هفته تربیت بدنی و جهت بزرگداشت یاد و خاطره خبرنگار فقید ورزش خوزستان رضا رشیدی نسب برگزار شد، در یک فضای صمیمی برگزار شد و دو تیم در قالب تیم ۸ نفره به مصاف هم رفتند. 

برای میزبان بازیکنانی چون سعید آذری، جواد نکونام، مهدی هاشمی نسب، حسین کعبی، سید محمد علوی، عزیز فریسات، سهیل احیایی، مسعود اکبری، میثاق دهقانی، محمد منتظری و رحیم حلفی به میدان رفتند و حمید رجبی و نادر غبیشاوی نیز در کنار این تیم حضور داشتند.

برای رسانه ورزش خوزستان نیز نفراتی چون محمدعلی سیاحی، امین ناصرین، محمدعلی میراب‌زاده، یاسین اقبال، اکبر عبداللهی، فاضل میناوی، شایان حاجی نجف، محمد اردشیری، علی زنگنه، مهدی صفری، دانیال زارعی، کیوان بابادی و محمد حریصی به میدان رفتند که هدایت این تیم بر عهده فرهاد عجمیان بود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول