اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مربیان باشگاه‌های بدنسازی بیمه درمانی می‌شوند

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از پوشش بیمه درمانی مربیان باشگاه‌های پرورش اندام طی آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با این بیمه، مربیان می‌توانند نیازهای درمانی ایجادشده در باشگاه‌ها را برطرف کنند.

مربیان باشگاه‌های بدنسازی بیمه درمانی می‌شوند

حسن کرباسی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به حمایت‌های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از باشگاه‌های بدنسازی کشور اظهار کرد: فدراسیون‌ها در اکثر رشته‌های ورزشی متولی باشگاه‌های رشته ورزشی هستند اما باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام در کشور در ذیل ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و اداره نظارت و حمایت این مجموعه‌های استان بر راهبری این مجموعه‌ها نظارت دارد.

وی از وضعیت نامساعد باشگاه‌داران بدنسازی طی شیوع کرونا خبر داد و گفت: این وضعیت نامساعد با شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی به وزیر ورزش و جوانان از سوی باشگاه‌ها داران ارائه شده است.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: تعطیلی‌های مکرر باشگاه‌های این رشته ورزشی با ابلاغ ستاد ملی کرونا باعث ایجاد ضرر هنگفتی به باشگاه  داران و مربیان شده بود که پس‌ازآن با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و معاونت وزیر بهداشت، با تصویبب و ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی این مکان‌ها، مشکل بازگشایی باشگاه‌ها حل شد.

وی همچنین از انعقاد توافقنامه با بیمه ایران طی آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با این توافقنامه مربیان باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام می‌توانند از خدمات بیمه درمانی این مجموعه‌ها برخوردار شوند و نیازهای درمانی ایجادشده در باشگاه را از این طرق حل کنند.

کرباسی همچنین درباره آخرین وضعیت تیم ملی گفت: کشور ایران همواره جزو سه تیم برتر دنیا در رشته بدنسازی و پرورش اندام است اما برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا با توجه به وضعیت شیوع کرونا، تاکنون تصمیم بر عدم اعزام به این مسابقات است.

وی در انتها تصریح کرد: با تشکیل شورای فنی و بهره‌گیری از تجربیات ورزشکاران مقرر شد تا تیم ایران در مسابقات آینده اسپانیا حضور نداشته باشد و به دلیل کیفیت بالای تیم ملی، ممکن است تا در لحظه آخر این مسابقات به زمان دیگری موکول شود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول