اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

زمانپور: برخلاف آنچه فکر می‌کردیم تیم‌ها قدرتمند استارت زده‌اند/کرونا نبود کیفیت لیگ بهتر می‌شد

سرمربی بسکتبال بانوان نامی‌نو گفت: برخلاف آنچه فکر می‌کردیم تیم‌ها امسال قدرتمند شروع کرده‌اند.

زمانپور: برخلاف آنچه فکر می‌کردیم تیم‌ها قدرتمند استارت زده‌اند/کرونا نبود کیفیت لیگ بهتر می‌شد

آزاده زمان پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت: قرار بود مسابقات گروه ما از اول آبان آغاز شود اما به خاطر کرونا و محدودیت‌هایی که شهر تهران دارد مسابقات با یک هفته تاخیر و از ۸ آبان شروع می‌شود.

وی درباره تست‌هایی که بازیکنانش برای لیگ داده‌اند عنوان کرد: با توجه به برنامه فدراسیون تست کرونا در ۳ مرحله انجام می‌شود. برای شروع تمرینات هر بازیکنی که فکر می‌کرده لازم بوده این کار را انجام داده است. در حال حاضر دو هفته است که تمریناتمان را شروع کرده و همه در صحت و سلامت هستند. امیدوارم شرایط برای همه باشد. برای جلوگیری از شیوع کرونا باید سیاست‌های اجرایی محکمتر باشد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو درباره جذب بازیکن خارجی خاطرنشان کرد: ما با همین بازیکنان لیگ را شروع می‌کنیم باید ببینیم ادامه به چه صورت خواهد بود اگر نیاز باشد شاید بازیکن خارجی هم جذب کنیم.

زمانپور همچنین در خصوص قرعه‌کشی لیگ و اینکه به نظر می‌رسد چند تیم قدرتمند در یک گروه قرار گرفته‌اند تصریح کرد: برای لیگ قرعه‌کشی انجام شد. امسال همه تیم‌ها خوب هستند. برخلاف آنچه که فکر می‌کردیم شاید ضعیف باشند اما تشکیل تیم‌ها و استارت تمرینات قدرتمند بوده است. فکر می‌کنم لیگ خوبی داشته باشیم، اگر کرونا نبود حتی با کیفیت بهتری هم برگزار می‌شد. با این کرونا تدابیری که فدراسیون می‌اندیشد مهم است.

وی همچنین با اشاره به حمایت نامی نو در لیگ برتر گفت: نامی‌نو قرارداد بسته اما مهم این است که به وعده‌ها عمل کند. ۲ سال گذشته باشگاه نشان داد حامی بسکتبال بانوان بوده و امسال هم بهترین شرایط را برای ما فراهم کرده، از نظر سخت افزاری هم باشگاه همکاری خوبی با ما داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول