اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

تمجید: لیگ تکواندو را غیر از زمان اوج بیماری کرونا در کشور برگزار می‌کنیم

سرپرست سازمان لیگ تکواندو گفت: بحث برگزاری لیگ تکواندو فقط با داشتن پروتکل‌های انجام نخواهد شد و مطمئنا مسابقات را غیر از زمان اوج بیماری کرونا در کشور برگزار می‌کنیم.

تمجید: لیگ تکواندو را غیر از زمان اوج بیماری کرونا در کشور برگزار می‌کنیم

محسن تمجید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه در روزهای اوج کرونا مسابقات را برگزار نخواهیم کرد، اظهار داشت: بحث برگزاری لیگ تکواندو فقط با داشتن پروتکل‌های انجام نخواهد شد و مطمئنا مسابقات را غیر از زمان اوج بیماری کرونا در کشور برگزار می‌کنیم. اگر چه مصوبه و شیوه‌نامه بهداشتی داریم و تست PCR هم می‌گیریم ولی سلامت ورزشکاران اهمیت زیادی دارد. تا الان نیز دو بار تاریخ برگزاری لیگ پومسه اعلام کردیم ولی به خاطر پیک بیماری کرونا برگزار نکردیم. این نیست که الزاما همین حالا یک تاریخی را اعلام کنیم و مسابقات را برگزار کنیم. به منظور برگزاری رقابتها، 15 روز آینده در نظر بگیریم تا نفرات تیمها خود را آماده کنند ولی معلوم نیست در روزهای آینده وضعیت کرونا بدتر یا بهتر می‌شود.

وی افزود: باشگاهها همچنان در تعطیلی به سر می‌برند باید شرایط مهیا شود تا ان‌شالله مسابقات را برگزار کنیم. نظر فدراسیون تکواندو و سازمان لیگ این است تا حتما امسال مسابقات لیگ برگزار شود ولی در زمانی غیر از پیک کرونا.  

سرپرست سازمان لیگ در خصوص اعلام آمادگی نهایی تیمها برای شرکت در مسابقات لیگ عنوان کرد: تیم‌ها تا پنجم آبان ماه فرصت دارند ثبت نام نهایی را انجام بدهند و 50 درصد از مبلغ ورودیه را واریز کنند و سپس ببینیم با چند تیم واقعی طرف هستیم. با توجه به شرایط متفاوت و پروتکل‌ها، ممکن است تعداد تیمها فیلتر شود که این یک امر طبیعی است. بعد از مشخص شدن تعداد نهایی تیم‌های شرکت‌کننده، یک جلسه هم‌اندیشی با نمایندگان تیمها خواهیم داشت تا نحوه برگزاری مسابقات لیگ تکواندو را با خطر صفر درصد مورد بررسی و اریابی قرار دهیم.

تمجید در مورد گرفتن حکم مشاور اقتصادی فدراسیون پزشکی ورزشی هم گفت: در جلساتی که با سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی برای اخذ مصوبه از ستاد مبارزه با کرونا در ورزش به منظور برگزاری مسابقات تکواندو داشتیم و نظرات خود را با توجه به اینکه شغل اصلی من معاون امور سرمایه‌گذاری در یکی از بانک‌های بزرگ کشور است با استقبال محمد اسد مسجدی روبرو شد. بر همین اساس با حکم وی به عنوان مشاور اقتصادی فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی شدم. یکی از مهمترین دغدغه این روزها، سلامت ورزشکاران است و فدراسیون پزشکی ورزشی سعی دارد با تمام قوا به این مهم دست یابد. دنبال راهکار اقتصادی و اجتماعی هستیم تا بتوانیم ورزشکاران را از سطح مبتدی تا حرفه‌ای در حوزه سلامت مدیریت کنیم تا از حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی برخودار باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول