اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تشکیل کارگروه ویژه ساماندهی سایت محمدآباد/ متولی مشخصی برای مدیریت سایت وجود ندارد

رئیس دادگستری کل استان قزوین از تشکیل کارگروه ویژه جهت تسریع در ساماندهی وضعیت پسماند سایت محمدآباد خبر داد

تشکیل کارگروه ویژه ساماندهی سایت محمدآباد/ متولی مشخصی برای مدیریت سایت وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در نشست  هم اندیشی، بحث و تبادل نظر پیرامون وضعیت سایت دفع پسماند محمدآباد که با حضور دادستان مرکز و مدیران اجرایی استان برگزار گردید، گفت: امروز وضعیت پسماند سایت محمدآباد علاوه بر پیگیری‌های استانی به صورت کشوری نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: معضلاتی که  این سایت هم از حیث چالش‌های زیست محیطی و هم از حیث حقوق عامه و مطالبه عمومی ایجاد کرده است، می‌طلبد تا به روند اجرای تصمیمات و اقدامات سرعت بخشیم تا بتوانیم وضعیت سایت را از حالت فعلی آن خارج سازیم.

مقام ارشد قضایی استان گفت: جهت سرعت بخشیدن به سازماندهی وضعیت سایت در استان کارگروهی متشکل از دادگستری، استانداری، سازمان بازرسی، شهرداری، محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده است تا برای رفع اشکالات و نقاط ضعف مجموعه تصمیم‌گیری گردد.

وی افزود: فعال شدن کارخانه بازیافت، فعال شدن کارخانه کمپوست و استاندارد سازی کارخانه موجود پس از مشخص شدن نواقص توسط شهرداری، واگذاری مجموعه به بخش خصوصی جهت احداث کارخانه جدید مطابق استانداردها، نصب دوربین با نظارت اداره محیط زیست جهت کنترل ورود و خروج ماشین های حامل زباله و غیره از جمله تصمیمات این کارگروه جهت مدیریت پسماند سایت محمد آباد است.

قدرتی بیان داشت: دستگاه قضایی استان تمام قد در خدمت شهرداری، شرکت آب منطقه‌ای و دستگاه‌های مربوطه است و امیدواریم با انجام اقدامات اشاره شده اندکی از آلام مردم استان در این زمینه کاسته شود.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال اذعان نمود: با توجه به مطالبی که در این جلسه مطرح شد روشن است که متولی و مسؤول مشخص برای مدیریت سایت محمدآباد وجود ندارد و لذا لازم است مقررات و اساسنامه شرکت مربوط در این خصوص بررسی و موضوع دقیقاً روشن شود که چه نهاد و سازمانی قانونا باید متولی سایت محمدآباد باشد. که از ظرفیت اداره کل بازرسی در این خصوص استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول