اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

هنگام‌پور: اصرار به انجام بازی‌ها در تهران شرایط را بدتر می‌کند/ بسکتبالیست خارجی را نصف قیمت خریدیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: اینکه فدراسیون اصرار به برگزاری بازی‌ها در تهران داشته باشد، شرایط کرونا را بدتر می‌کند.

هنگام‌پور: اصرار به انجام بازی‌ها در تهران شرایط را بدتر می‌کند/ بسکتبالیست خارجی را نصف قیمت خریدیم

رضا هنگام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس اظهار داشت: وارد چهارمین هفته از تمرینات خود شدیم و تمام کارهایمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. بچه‌ها خیلی رعایت می‌کنند و قبل از هر جلسه تمرین سالن ضد عفونی می‌شود. قبل از آغاز تمرینات از بچه‌ها تست گرفتیم که خوشبختانه همه منفی بودند و تا الان هم مشکلی نداریم.

* بازیکن خارجی را با نصف قیمت خریدیم

وی در مورد جذب یار خارجی گفت: یک بازیکن لیتوانیایی جذب کردیم که قرار است طی دو سه روز آینده وارد ایران شود. او بازیکن جوانی است و می‌تواند به تیم کمک کند. شاید یک مقدار سن پایینش هم بی‌تجربگی را در پی داشته باشد ولی به هر حال بودجه ما در این حد بود.

سرمربی شهرداری بندرعباس گفت: ‌ما این بازیکن را با چانه زنی زیاد جذب کردیم و حتی به نصف قیمت هم رسید. البته چون لیگ برخی کشورها برگزار نمی‌شود قیمت بازیکنان هم یک مقدار پایین آمده و با شرایط ما کنار می‌آیند.

* اصرار به برگزاری بازی‌ها در تهران شرایط را بدتر می‌کند

هنگام‌پور در مورد اینکه آیا احتمال دارد به خاطر شیوع زیاد کرونا در کشور لیگ برتر به تعویق بیفتد، گفت: دقیق نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما اینکه اصرار به برگزاری مسابقات در تهران باشد شرایط را بدتر می‌کند. تهران خودش یکی از شهرهایی است که مبتلایان و مرگ و میر زیادی دارد. به نظرم اگر مسابقات در یکی از استان‌ها که کمتر مبتلا دارد و امکاناتش خوب است برگزار شود بهتر خواهد بود. 

وی ادامه داد:‌حالا اگر فدراسیون می‌خواهد که مسابقات را در تهران برگزار کند  باید یک تسویه کننده هوای خوب در سالن آزادی قرار دهد. 

سرمربی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه برگزاری بازی‌ها به صورت متمرکز به ضرر ما است، گفت: با توجه به گران شدن بلیت هواپیما باید مسابقه رفت و برگشت خود را در تهران برگزار کنیم و از سوی دیگر هیچ میزبانی شامل حال ما نمی‌شود. این صحبت خیلی از تیم‌ها است. به هر حال امیدوارم مسابقات در شرایط خوبی برگزار شود و مشکلی پیش نیاید.

به گزارش فارس، لیگ برتر بسکتبال از 15 آبان به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول