اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بخش دودانگه پایلوت ورزش ساری شود

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت حمایت مسؤولان بخش دودانگه می‌تواند پایلوت ورزش ساری شود.

بخش دودانگه پایلوت ورزش ساری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی کارنامی صبح امروز در بازدید از فضاهای روباز و سرپوشیده ورزشی بخش دودانگه اظهار کرد: در صورت حمایت مسؤولان بخش دودانگه می‌تواند پایلوت ورزش ساری شود.

وی با بیان اینکه امکانات ورزشی بخش دودانگه در حد تواقعات مردم بخش و منطقه نیست، افزود: تلاش‌هایی در این زمینه صورت گرفت و امیدوارم در برنامه هفتم و چهار سال آینده با همت مسؤولان اتفاقات خوبی در توسعه ورزش بخش دودانگه صورت گیرد.

بابایی با اشاره به اینکه قهرمانان و ورزشکاران در حد ملی در بخش دودانگه فعالیت دارند، گفت: امیدوارم دغدغه ورزشکاران روستایی به حداقل برسد و توجه اساسی به ورزش و زیرساختی روستا شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمادگی هرگونه همکاری با سرمایه گذاران برای توسعه این بخش داریم، گفت: مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در زیرساخت‌های ورزشی، گردشگری، اقتصادی و رفاهی می‌تواند موجب پیشرفت این بخش شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز گفت: خاستگاه و پایگاه ورزش در روستاست و روستا نماد و ویترین افتخارات ورزش کشور است.

حسن رنگرز افزود: تلاش دولت توسعه و تجهیز سرانه ورزش روستایی و امیدوارم اتفاقات خوبی در توسعه ورزش روستاها صورت گیرد.

مختار مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری نیز گفت: بیشتر قهرمانان ورزش کشور از دل روستاها هستند به همین جهت تلاش و نگاه ویژه‌ای به ورزش روستاها داریم.

عارف علی پور بخشدار دودانگه نیز تصریح کرد: خط توسعه کشور از روستا می‌گذرد و برای اینکه بستر و بازگشت جوانان به روستاها فراهم شود باید توجه اساسی به امکانات روستایی شود.

حمیدرضا زارعی نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش دودانگه با بیان اینکه امکانات ورزش جوابگوی مردم این بخش نیست، گفت:  فقط دو سالن ورزشی سرپوشیده در فریم شهر و سنگده فعالیت دارند.

در پایان محمد علی روحی شورای ورزشی بخش دودانگه از برگزاری مسابقات در مناسبت‌های مختلف خبر داد و افزود: با توجه به فعالیت ورزشکاران و قهرمانان در بخش این منطقه از نظر امکانات محروم هستیم و مسئولان توجه به منطقه ورزش خیز بخش دودانگه داشته باشند.

انتهای پیام/86005 /ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول