اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اهدای ۱۴۴ گوشی هوشمند به دانش‌آموزان مددجوی کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید تا کنون، ۱۴۴ گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند در استان با کمک خیران نیک‌اندیش خریداری شده است.

اهدای ۱۴۴ گوشی هوشمند به دانش‌آموزان مددجوی کرمانشاهی

محسن رخصی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از رایزنی با سایر دستگاه‌های دولتی و خصوصی به منظور ثبت‌نام از کارمندان برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در قالب طرح «هر کارمند، یک حامی» خبر داد و اظهار داشت: در این طرح هر کارمند ماهانه می‌تواند حداقل ۲۰ هزار تومان به هر فرزند تحت حمایت خود اهدا کند.

وی ادامه داد: این طرح ابتدا در استانداری کرمانشاه به اجرا در آمده که استاندار و معاونان استانداری کرمانشاه با پیوستن به این طرح حمایت از ۵۰ یتیم و فرزند محسنین را عهده‌دار شده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به حمایت بیش از ۳۳ هزار پدر معنوی از هفت‌‌هزار و ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین در استان، اضافه کرد: با این کمک‌های حداقلی گره‌های بزرگی از مشکلات ایتام و محسنین بازگشایی می‌شود.

وی در ادامه به بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز نیازمند در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون، ۱۴۴ گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند ساکن در شهر‌های اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، هرسین، سنقر، جوانرود، روانسر، دینور و مناطق دو و چهار کرمانشاه به منظور استفاده از امکانات آموزشی شبکه تحصیلی شاد با کمک خیران نیک‌اندیش خریداری شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول