اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هیئت‌های اندیشه‌ورز در فرهنگسازی افزایش جمعیت ایده‌پردازی کنند

امام جمعه ملایر با تأکید بر لزوم افزایش جمعیت در کشور گفت: هیئت‌های اندیشه‌ورز جوان در راستای فرهنگسازی برای تسهیل امر ازدواج و فرزندآوری ایده بدهند.

هیئت‌های اندیشه‌ورز در فرهنگسازی افزایش جمعیت ایده‌پردازی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری صبح امروز در دیدار  با سرپرست و کارکنان اداره ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: نیروی جوان ظرفیت و سرمایه گرانبهایی برای یک کشور است و باید شرایطی را فراهم کرد که بتواند نقش مهمی را در آبادانی و پیشرفت کشورش ایفا کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرزندآوری و افزایش جمعیت گفت: کم شدن جمعیت خود تهدید جدی است و باید تدابیری چون تشویق نسل جوان و ورزشکار به فرزندآوری، استفاده از ابزارهای لازم مثل فرهنگسازی اصولی و جامع با برنامه‌ریزی‌های لازم در فضای مجازی با هدف ازدواج و فرزندآوری نسل جوان و متاهل اندیشیده شود تا در آینده شاهد افزایش جمعیت نسل جوان در کشور باشیم.

امام جمعه ملایر از سرپرست اداره ورزش و جوانان و مسئول امور جوانان و فرهنگی آن خواست تا در این زمینه در اتاق و هیئت اندیشه‌ورز جوان تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام پذیرد.

وی تصریح کرد: در این برهه باید مواظب دشمنان نیز بود که برای جمعیت کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام داده‌اند که جوانان این کشورها تمایلی به فرزندآوری نداشته باشند تا کشورها به مرور زمان با کمبود جمعیت مواجه شوند.

برقراری ورزش را نیاز مبرم یک جامعه به ویژه نسل جوان دانست که با برنامه‌ریزی‌های لازم می‌شود آن را به شکل اصولی و بنیادین اشاعه داد و با فرهنگسازی‌ به آن در سبد خانواده جایگاه ویژه‌ای بخشید.

وی اضافه کرد: ورزش در زمان مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در خانه نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند و می‌توان با شعار «هر خانه یک باشگاه» انگیزه خوبی را برای خانواده‌ها ایجاد کرد تا ورزش در بین اعضای خانواده فرهنگسازی شود.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول