اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فراهم‌سازی شرایط راه‌اندازی خانه امید بازنشستگان در شهرستان‌های سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: در صورت تقاضا و پیگیری بازنشستگان، راه‌اندازی خانه‌های امید در شهرستان‌هایی که فاقد آن هستند، پیگیری خواهد شد.

فراهم‌سازی شرایط راه‌اندازی خانه امید بازنشستگان در شهرستان‌های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری ظهر امروز در بازدید از صندوق بازنشستگی کشوری در استان سمنان اظهار کرد: بازنشستگان امروز بیش از هر زمانی نیاز به توجه و حمایت دارند و باید بررسی و رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی این افراد ویژه در دستور کار باشد.

وی بیان کرد: در راستای ارتقای سطح معیشت بازنشستگان، اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشتگان اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر از سوی دولت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان ادامه داد: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان علاوه بر بهبود وضع رفاهی بازنشستگان به واسطه تکریم بازنشستگان و توجه به امور آنان، تأثیر مطلوبی در اصلاح نظام اداری کشور از بُعد فرهنگی و همچنین استقبال از بازنشستگی در موعد خود خواهد داشت.

منصوری افزود: امروز و به واسطه همه‌گیری ویروس کرونا، عدم تحرک و پویایی یکی از مواردی است که بر سلامت جسم و روح و روان افراد تأثیر منفی به‌سزایی خواهد داشت و بازنشستگان در میان نیازمند توجه بهتر و جدی تری هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا نیاز است تا برگزاری دوره‌های ورزشی ویژه این قشر از جامعه با در نظر گرفت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین پروتکل‌های بهداشتی و البته با سخت‌گیری بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه اقدامات مؤثر برای رفاه و خدمت‌رسانی به جامعه هدف بازنشستگان بسیار ارزشمند است، افزود: خانه امید و کانون بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی، از پایگاه‌هایی است که می‌تواند در راستای بهبود و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به این قشر از جامعه تأثیر مطلوبی داشته باشد.

منصوری بیان کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی به کانون بازنشستگان توجه ویژه داشته باشند و از ظرفیت آن‌ها به نفع بازنشستگان خود بهره گیرند؛ ضمن آنکه در صورت تقاضا و پیگیری بازنشستگان راه‌اندازی خانه‌های امید در شهرستان‌هایی که فاقد آن هستند، پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول