اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آرامش جامعه نتیجه حضور نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف است

استاندار گردستان گفت: آرامش مردم و جامعه نتیجه حضور نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف است و مادامی که این عزیزان در صحنه باشند هیچ کس نمی‌تواند خواب پریشان برای ما ببیند.

آرامش جامعه نتیجه حضور نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن شهدای انتظامی کردستان با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و هفته گرامیداشت ناجا، اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در راستای برای حفظ امنیت و آرامش مردم استان تلاش می‌کنند. 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتطامی استان گفت: نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف، در مبارزه با ناآرامی‌ها، مسائل مرزی و موضوع قاچاق و موارد دیگری جانفشانی می‌کنند.  

استاندار کردستان تصریح کرد: حضور نیروی انتظامی در حوزه مسایل اجتماعی، برخورد با اراذل و اوباش، برخورد با قاچاقی که تولید و امنیت را بر هم می‌زند و مبارزه با مواد مخدر، همواره موجب تامین آرامش و امنیت برای مردم شده است.

وی اضافه کرد: برای دسترسی آسان مردم به خدمات نیروی انتظامی در موارد مختلف کارهای خوب و شایان تقدیری انجام شده است. 

مرادنیا عنوان کرد: خداوند به همه نیروهای مرزبانی که از امنیت مرزها دفاع می‌کنند و نیروی انتظامی بخاطر امنیتی که امروز در جامعه و جاده‌ها برقرار است قدرت و قوت بیشتری بدهد که مردم آرامش و امنیت بیشتری را احساس کنند.

وی ادامه داد: اگر کسانی به دنبال ایجاد مشکلات و ناآرامی‌ها در کشور هستند که بتوانند خللی در امنیت ما وارد کنند نیروی انتطامی برای برخورد با اینها از اولین‌ها در صحنه است که ما باید قدر این زحمات را بدانیم.

استاندار کردستان اذعان کرد: تا این اقتدار وجود دارد هیچ کس نمی‌تواند خواب پریشانی برای ما ببیند.

وی با یادآوری افتتاح پروزه‌های انتظامی، گفت: اینکه ما در استان بتوانیم با کمترین هزینه و شرایط موجود این فضاها را به وجود اوریم شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول