اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تایتل : با 5 استارت‌ آپ موفق ایرانی در عرصه اینترنت در سال 2020 آشنا شوید

با 5 استارت‌ آپ موفق ایرانی در عرصه اینترنت در سال 2020 آشنا شوید.

تایتل : با 5 استارت‌ آپ موفق ایرانی در عرصه اینترنت در سال 2020 آشنا شوید


از آغاز قرن بیست و یکم، مفهموم استارت‌آپ و کسب و کارهای زود بازده به سرعت در سطح بین الملل گسترش یافته است. با فراگیر شدن اینترنت، بستری جدید برای ارائه محصولات و خدمات ایجاد شد که محدود به مکان و زمان نبوده و دسترسی به مخاطبان بیشمار را در سرتاسر جهان از همیشه آسانتر می کرد. 
در ایران نیز، مانند سایر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه، جوانان نوآور و بلندپرواز فرصت‌های چشمگیری که به واسطه اینترنت برای انجام فعالیت های اقتصادی پدید آمد را خیلی زود شناختند. 
امروزه استارت‌‌ آپ‌های ایرانی بسیاری مشغول به فعالیت‌اند و برخی از آن ها حتی در سطح بین المللی هم شناخته شده‌اند. در ادامه، شما را با 5 نمونه از استارت‌آپ‌های ایرانی موفق که در سال2020  هم رشد و شکوفایی بالایی را از خود نشان داده‌اند، آشنا می‌کنیم.
 
دیجی کالا
بدون شک پرچمدار استارت آپ‌های موفق ایرانی دیجی کالا است. برند دیجی کالا نامی شناخته‌شده در میان استارتاپ های ایرانی بوده و از زمان تاسیس در سال 2006، همه ساله رشدی چشمگیر را ترجبه کرده است. دیجی کالا با ایجاد و توسعه یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و جامع، برای کاربران خود امکان مقایسه محصولات متنوع و خرید آنها را فراهم می‌کند. کاربران ایرانی اغلب پیش از خرید محصول مورد نظر خود به این سایت مراجعه کرده و از اطلاعات کالا و نقد و نظرهای سایر مشتریان استفاده می‌کنند. دیجی کالا، با کسب رتبه 88 در وبسایت Startup Ranking، تنها استارت آپ ایرانی است که در میان 100 استارت آپ برتر جهان قرار دارد.
ای‌نتورک
دیگر استارت‌آپ ایرانی موفق، ای‌نتورک است که در رده دوم قرار دارد. این استارت‌آپ در زمینه ارائه سرویس‌های تبلیغاتی فعالیت دارد. کاربران ای‌نتورک به دو دسته تبلیغات دهنده و تبلیغات گیرنده تقسیم می‌شوند. دسته اول کاربران، کسب‌و‌کارهایی هستند که قصد تبلیغات محصول خود در وب‌سایت‌های مختلف را داشته و دسته دوم کسانی هستند که می‌خواهند از طریق نمایش تبلیغات در وب‌سایت خود کسب درآمد کنند. استارت‌آپ ای‌نتورک پل ارتباطی میان این دو گروه است. 
بای فالوور
بای فالوئر از جمله استارت‌آپ های ایرانی است که با فراگیر شدن اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کرد. بسیاری از کسب و کارها در حوزه اینستاگرام، در ابتدا با چالش عدم توانایی جذب مخاطب روبرو هستند. از اینرو بای‌فالوئر به افراد و کسب‌وکارهای اینستاگرامی کمک می‌کند که با پرداخت هزینه‌ای اندک و خرید رباتهای اینستاگرام و یا سرویس سرور، فالوئرهای واقعی را جذب کرده و بازدهی کلی پیج خود را افزایش دهند. بای‌فالوئر تا زمان نگارش این مقاله خدمات خود را به بیش از 50000 پیج فعال در اینستاگرام ارائه کرده است.
جعبه
استارت‌آپ جعبه یک پلتفرم برای اشتراک‌گذاری ویدیو را برای کاربران خود فراهم می‌کند. این استارت‌ آپ که به صورت رسمی از  سال 2016 فعالیت خود را  آغاز کرده، امروزه با گسترش دامنه خدمات خود و همکاری با استارت ‌آپ‌های دیگری مانند کلیک یاب، به عنوان نمایش دهنده تبلیغات ویدیویی نیز حضور دارد. در  سرویس جعبه، کاربران می می‌توانند با ایجاد یک کانال و قرار دادن ویدیوهای خود در آن به کسب درآمد در این بستر بپردازند. 
دیجی‌فالوور
وبسایت دیجی‌فالوئر نیز یکی از استارت آپهای ایرانی است که در زمینه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، به ویژه تلگرام و اینستاگرام خدمات رسانی می‌کند. این استارت آپ با اتکا به دانش و فناوری خود مسیر کسب‌وکارهای آنلاین بسیاری را در افزایش و جلب اعتماد مخاطب هموار کرده که در نهایت باعث افزایش مشتریان و فروش و سودآوری بیشتر برای صاحبان این کسب و کارها شده است. 
هر یک از این استارت آپها از بهترین و موفق ترین کسب و کارهای فعال در حوزه خودشان هستند که امروزه به افراد و کسب و کارهای دیگر خدمات رسانی می‌کنند.
 با فراگیر شدن اینترنت، گسترش شبکه‌های اجتماعی گوناگون و همچنین افزایش اعتماد مردم به تجارت الکترونیک، راه ایجاد کسب و کارهای اینترنتی در زمینه های تازه و کسب درامد آنلاین بدون محدودییت زمانی و مکانی از همیشه هموارتر شده است.
 کافیست نوع کالا یا خدماتی که در آن تخصص دارید را انتخاب کنید و با ایجاد وبسایت و پیج در شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی حاضر شوید. سپس با بهره بردن از خدمات و تجربه کسانی که پیش از شما از این مسیر با موفقیت گذر کرده اند، مانند استارت آپ های معرفی شده در این مقاله، جایگاه خود را در دنیای جدید تثبیت نمایید.
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول