اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فروش انشعابات به ساخت و سازهای غیرمجاز ممنوع است

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ورامین گفت: بر اساس بند ۳ مصوبات ستاد ساخت‌وساز غیرمجاز استان تهران و پایان مهلت سه ساله، فروش هر گونه انشعاب بدون استعلام به ساخت و سازهای غیرمجاز ممنوع است.

فروش انشعابات به ساخت و سازهای غیرمجاز ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، رضا کارخانه معاون عمرانی فرمانداری‌ ورامین صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در محل این فرمانداری، اظهار کرد: بر اساس بند ۳ مصوبات پنجاه و چهارمین جلسه ستاد مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز استان تهران در تیرماه سال ۹۹ و پایان مهلت سه ساله برای تعیین تکلیف ساخت‌وسازهای غیرمجاز، فروش انشعاب از تاریخ ۱۷ تیرماه سال ۹۹ به ساخت و سازها بدون استعلام از دستگاه‌های مربوطه ممنوع است.

وی گفت: به منظور تعیین تکلیف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در مناطق مختلف شهرستان ورامین، بخشداران، شهرداران و جهاد کشاورزی موظفند تا آمار این تخلفات را جمع‌آوری و به ستاد ساخت و ساز فرمانداری منعکس کنند.

معاون عمرانی فرمانداری‌ ورامین افزود: اکیپ گشت ساختمانی بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و جهاد کشاورزی باید در پایان هر روز، گزارش اقدامات صورت گرفته در حوزه مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز را به فرمانداری منتقل کنند.

کارخانه خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها باید با جدیت نسبت به جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، گودبرداری‌های بی‌رویه و حادثه‌ساز و عدم رعایت اصول شهرسازی برابر مقررات برخورد کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول