اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تندروان: منطقی‌ترین روش، برگزاری لیگ والیبال به صورت متمرکز است

سرمربی تیم والیبا فولاد سیرجان گفت: در حال حاضر برگزاری مسابقات به صورت متمرکز منطقی ترین روش برای ادامه بازی ها است.

تندروان: منطقی‌ترین روش، برگزاری لیگ والیبال به صورت متمرکز است

محمدرضا تندروان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیم فولاد سیرجان و برگزاری تمرینات این تیم اظهار داشت: بعد از آخرین تست کرونایی که دادیم و چند بازیکن به کرونا مبتلا بودند تمرینات را تعطیل کردیم و بازیکنان به صورت انفرادی تمرینات را دنبال کردند. با برنامه ریزی های صورت گرفته و رعایت پروتکل ها از روی جمعه دور جدید تمرینات را شروع کردیم.

وی ادامه داد: هنوز تمام نفرات را در اختیار نداریم و حدود 5 بازیکن ما شرایط مشکوکی دارند که فعلاً نمی توانند در تمرینات حضور پیدا کنند. به زودی با تست گیری های نهایی و مشخص شدن جواب آزمایش شرایط این نفرات هم باید تعیین شود تا اگر مشکلی نداشتند به تمرینات بازگردند.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان که تیمش صدرنشین رقابت های لیگ برتر است، درخصوص تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع تعداد زیادی از بازیکنان به کرونا، خاطرنشان کرد: به هر حال بازیکنان خانواده دارند و ابتلای هر کدام از آنها به کرونا می تواند تهدیدی برای یک خانواده باشد. اوضاع در لیگ اصلاً خوب نبود و برخی تیم های بیش از 10 کرونایی داشتند که بسیار خطرناک بود. خوشبختانه فکر می کنم تصمیم خوبی گرفته شد تا تیم ها و بازیکنان بتوانند به شرایط خود رسیدگی کنند.

تندروان درمورد نحوه برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر، تصریح کرد: در روزهای اخیر پیشنهادهای فدراسیون و سایر مربیان را دیدم و شنیدم. فکر می کنم برگزاری مسابقات در 2 گروه آن هم به صورت متمرکز در شرایط کنونی منطقی ترین مدل برای برگزاری ادامه مسابقات باشد. 

وی ادامه داد: صحبت هایی درمورد حذف نتایج قبلی هم مطرح شده بود که به نظرم کار درستی نیست. به نظر من بازی ها باید از همین حالا به صورت متمرکز دنبال شود تا شاید شرایط قابل کنترل شود. ما هم همچون سایر تیم ها پیشنهادات خود را به فدراسیون داده ایم تا مسئولان هرچه زودتر تصمیم گیری کنند.

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان، گفت: ما تمرینات خود را به صورت منظم دنبال می کنیم و امیدوار هستیم که فدراسیون بهترین تصمیم را بگیرد. در نهایت هر تصمیمی هم که گرفته شود به آن احترام خواهیم گذاشت. به هر حال حفظ سلامتی خودمان و اطرافیان مان بسیار مهم است و باید برای آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول