اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در شهرکرد

مسؤول انجمن ادبیات بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری از برگزاری دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج خبر داد و گفت: این جشنواره در قالب داستان کوتاه و در ۶ موضوع در سطح استان و کانون های بسیج شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

برگزاری دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در شهرکرد

«سجاد خالقی » امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از برگزاری دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج خبر داد و گفت: این جشنواره در قالب داستان کوتاه و در ۶ موضوع در سطح استان و کانون های بسیج شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

 مسؤول انجمن ادبیات داستانی سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه جشنواره در قالب داستان کوتاه برگزار می شود افزود: آثاری که حداکثر دارای ۵ هزار کلمه بوده و تاکنون در کتابی منتشر نشده باشد، مورد پذیرش و داوری قرار می‌گیرد.

خالقی عنوان‌های این مسابقه را برشمرد و بیان کرد: راز‌های ارغوانی (روایت مردان و زنان حماسه‌ساز هشت سال دفاع مقدس)، مکتب سلیمانی (شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی، مدافع حرم)، جهش تولید (اقتدار، بالندگی، شکست تحریم‌های ظالمانه)، الفبای ایثار (مدافعان سلامت)، زخم‌های شعله‌ور (افشای جنایت‌های ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم فلسطین سوریه عراق) و سبک زندگی اسلامی ایرانی (مسجدمحوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف و عدالت محوری رشد جمعیت، فرزندآوری و تحکیم بنیاد خانواده و صف کالای ایرانی) از موضوعات این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه در بخش بزرگسالان گروه‌های سنی بالای ۱۷ سال و در بخش نوجوانان زیر ۱۷ سال حق شرکت در جشنواره را دارند، گفت: مهلت ارسال آثار تا پانزدهم آذرماه ۱۳۹۹ معین شده است.

خالقی در ادامه از تجلیل برگزیدگان استانی در دی ماه خبر داد و افزود: جوایز گروه‌های سنی بزرگسالان کشوری؛ رتبه نخست کشوری ۵۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر، رتبه دوم کشوری ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر، رتبه سوم کشوری ۲۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر و ۵ اثر تقدیری با جوایزی به ارزش ۱۲ میلیون ریال خواهد بود.

وی  همچنین جوایز گروه سنی نوجوان کشوری را به ترتیب رتبه اول کشوری ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر، رتبه دوم کشوری ۲۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر، رتبه سوم کشوری ۱۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر و ۳ اثر تقدیری با جوایزی به ارزش ۷ میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول