اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پنجعلی: پرسپولیس به تعهداتش به انصاری و ربیع‌خواه عمل می‌کند/آپشن‌های عجیبی در قرارداد بازیکنان است

مدیرآکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: قطعاً باشگاه به تعهداتی که به انصاری و ربیع‌خواه دارد عمل می کند.

پنجعلی: پرسپولیس به تعهداتش به انصاری و ربیع‌خواه عمل می‌کند/آپشن‌های عجیبی در قرارداد بازیکنان است

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نحوه جدایی محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه از پرسپولیس و اینکه شأن این دو بازیکن به خوبی رعایت نشد، اظهار داشت: من روز یکشنبه انصاری و ربیع‌خواه را در باشگاه دیدم و با آنها صحبت کردم هر دوی آنها رفتاری حرفه‌ای داشتند و به خود من گفتند این نظر کادر فنی بوده که ما در تیم نباشیم و به آن احترام می‌گذاریم.

وی افزود: انصاری و ربیع‌خواه برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند و بازیکنان فداکاری هم بودند و حتی در تیم مصدوم شدند و صدمه خوردند اما به هر حال این شرایط فوتبال است و باید تیم با بازیکنانی باشد که بتوانند کار کنند. هرچند اعتقاد دارم باشگاه باید به تعهداتش نسبت به این دو عمل کند که قطعاً هم چنین کاری انجام خواهد داد. همانطور که در مورد بازیکنان خارجی باشگاه به تعهدات خود عمل می‌کند.

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بهتر نبود این دو بازیکن مثل سوارز از بارسلونا جدا می شدند، تصریح کرد: باشگاه به این دو بازیکن بی‌احترامی نکرد اما شرایطی که برای باشگاه ایجاد شده بسیار ناجور است. پرداخت بدهی برانکو کار سنگینی بود. از سویی دیگر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات همه ارکان باشگاه را درگیر کرد حتی ما اکنون در تیم‌های پایه هم نمی‌توانیم بازیکن جذب کنیم. امیدواریم پنجره  نقل و انتقالات باز شود تا بتوانیم برای تیم‌های امید و جوانان پرسپولیس بازیکن جذب کنیم. به هرحال باشگاه به AFC نامه زده و خواستار باز شدن پنجره نقل و انتقالات شده است. در حال حاضر بخش اعظم پول برانکو را داده‌ایم و ان‌شاءالله پنجره نقل و انتقالات هم باز خواهد شد. 

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در گذشته آپشن‌های عجیب و غریبی هم در قراردادهای بازیکنان لحاظ شده بود و قراردادهای آنها را خیلی گران کرد و برخی از آپشن‌ها به خصوص در قرارداد خارجی‌ها عجیب و غریب بود همه اینها باعث شد پرسپولیس درگیری شرایط بحرانی شود البته از این بحران عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول