اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تحقیقات اروپایی ها در مورد تخلفات اینستگرام

نحوه مدیریت داده های شخصی کودکان توسط شبکه اجتماعی آمریکایی اینستگرام از سوی اتحادیه اروپا بررسی می شود تا تخلفات احتمالی آن مشخص شود.

تحقیقات اروپایی ها در مورد تخلفات اینستگرام

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، رگولاتورهای اتحادیه اروپا بیم دارند که ممکن است اطلاعات شخصی کاربران کم سن و سال اینستگرام مورد سوء استفاده قرار بگیرد و کودکان به علت سادگی و بی اطلاعی احتمالا داده های شخصی خود را در معرض افشا قرار می دهند.

این بررسی ها پس از انتشار گزارش هایی آغاز شده که نشان می دهد اینستگرام داده های شخصی کاربران 13 ساله خود را هم در اختیار شرکت های تجاری قرار داده است. هدف از این اقدامات بازاریابی و نمایش هدفمند تبلیغات دیجیتال بوده است. از جمله داده های افشاشده بدین شکل می توان به آدرس های ایمیل و شماره های تلفن همراه کودکان اشاره کرد.

* احتمال جریمه سنگین اینستگرام

فیس بوک مالک اینستگرام این ادعاها را رد کرده و می گوید که با تحقیقات اتحادیه اروپا همکاری می کند. اگر این اتهام ثابت شود، جریمه مالی سنگینی در انتظار اینستگرام و شرکت فیس بوک است. پیش از این برخی شرکت های فناوری دیگر آمریکایی نیز با اتهاماتی در مورد نقض حریم شخصی کاربران خود مواجه شده بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول