اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تماس 330 هزار زنجانی با 110/ دستگیری یک هزار و 800 نگهدارنده مواد مخدر در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در نیمه نخست سال‌جاری 330 هزار نفر از شهروندان زنجانی با تلفن 110 تماس گرفته‌‌اند که بیش از 120 هزار مورد از این تماس‌ها عملیاتی بوده است.

تماس 330 هزار زنجانی با 110/ دستگیری یک هزار و 800 نگهدارنده مواد مخدر در زنجان

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اعلام اینکه مدافعان امنیت همواره در کنار مدافعان سلامت قرار دارند، اظهار کرد: زیر بنای تمام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی امنیت است.

  فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید اینکه نقش خانواده‌ها در حفظ و آرامش جامعه بسیار تاثیر گذار و موثر است، افزود: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم و در کنار مردم است.

وی با اشاره به اینکه اینکه مشروعیت اقتدار پلیس در تعامل و همکاری با نهادها و مردم است، تصریح کرد: عامل اصلی تولید امنیت ارزش‌های اسلامی، تدین و دین مداری است و ارتقای امنیت تنها در سایه همدلی و همگرایی در جامعه حاصل می‌شود.

 سردار جهانبخش با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان و مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد: پلیس استان نیز همانند مردم شریف استان از زمان شیوع ویروس کرونا با اجرای طرح‌های مختلف، ضدعفونی معابر، کنترل ورود و خروج و اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا به مبارزه با این ویروس پرداخته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه برای ارتقای امنیت و سلامت در جامعه نیاز به همت و بسیج همگانی است، افزود: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن، یکی از ضروریات امنیت در جامعه، امنیت اقتصادی است.

وی با تاکید بر اینکه اکنون بیشتر توان پلیس توسعه توانمندسازی  و اشراف در فضای مجازی است، بیان داشت: در شرایط کنونی توطئه‌های دشمنان بیشتر از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

 سردار جهانبخش در حوزه مواد مخدر به اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده با رعایت سازوکارهای بهداشتی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه نخست امسال هزار و 327 نگهدارنده مواد و 889 معتاد متجاهر دستگیر و تحویل کمپ‌های بازپروری شد.

کشف یک تن مواد مخدر در زنجان

  فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف بیش از یک تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 6 ماهه نخست سال‌جاری گفت: بیش از 3 هزار معتاد متجاهر و خرده فروش مواد در اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر و ارتقای امنیت اجتماعی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با اشاره به افزایش تماس‌های مردمی با سامانه مرکز فوریت‌های پلیس 110 گفت:‌ در نیمه نخست سال جاری 330 هزار نفر از شهروندان زنجانی با تلفن 110 تماس گرفته‌‌اند که بیش از 120 هزار مورد از این تماس‌ها عملیاتی بوده است.

 سردار جهانبخش افزود: ایجاد آرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس است و امروز ناجا با اقتدارتر از دیروز بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد و خوشبختانه پلیس استان زنجان اعتماد مردم را به خوبی جلب کرده و در این راستا موفقیت‌های خوبی کسب کرده است.

 فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر این که رسانه‌ها با نقش آفرینی خود می‌توانند پلیس را در تحقق برنامه‌های پیشگیرانه یاری کنند، اظهار داشت: قدرت پلیس به پشتوانه حمایت مردم از قانون و پلیس است و امروز در شرایط خوبی از حمایت‌های مردمی هستیم.

 وی امنیت را برآیندی از تعامل و مشارکت همگانی کنشگران اجتماعی و یک تولید اجتماعی خواند و اضافه کرد: امنیت مقوله‌ای است که از طریق مردم و برای مردم ایجاد می‌شود و با گستردگی دامنه مسؤولیت‌ها و چالش‌های فراوان پیش روی پلیس از یک‌طرف و وظیفه سنگین برقراری امنیت اجتماعی از طرف دیگر، ضرورت پلیس مقتدر و در عین‌ حال مردمی بیش از پیش نمایان است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول