اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیگیری یک مطالبه| مرکز بستردرمان هشت‌بندی به کجا رسید؟

فعالیت مرکز «بستردرمان هشت‌بندی» که از سال ۹۶ ساختمان آن توسط بنیاد علوی در این منطقه ساخته شده در هاله‌ای از ابهام است.

پیگیری یک مطالبه| مرکز بستردرمان هشت‌بندی به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فعالیت مرکز «بستردرمان هشت‌بندی» که از سال ۹۶ ساختمان آن توسط بنیاد علوی در این منطقه ساخته شده در هاله‌ای از ابهام است که مسئولین امروزه بجای اینکه از این گونه مراکز برای محرومیت زدایی و حل مشکلات و رفاه مردم استفاده کنند، عملا صرفا وعده‌هایی بی‌عمل را در قبال مردم در پیش گرفته‌اند.

واحد مطالبه گری بسیج دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس پیگیر این مسأله را در دستور کار خود قرار داده است.

با پیگیری‌های انجام شده قول تجهیز مرکز عملی شد و در حال حاضر مرکز تجهیز شده اما تامین نیروی انسانی این مرکز همچنان بلاتکلیف است و برخلاف وعده مسئولان که مقرر شده بود تا هفته دولت امسال، این مرکز به بهره برداری برسد و تا قبل از شهریور ۹۹ فعالیت مرکز آغاز شود، هنوز بر زمین مانده است.

دکتر حسین پور معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پاسخ به پیگیری جمعی از دانشجویان مطالبه‌گر بیان کرد: این موضوع ربطی به معاونت بهداشت ندارد و به معاونت درمان و معاونت غذا و دارو مراجعه کنید. این پاسخ پس از ۳الی۴ روز به دانشجویان مطالبه‌گر دانشگاه داده شده است در صورتی که عملا بیشتر مقولات مربوط به مرکز بستردرمان از جانب این معاونت پیگیری می‌شده است.

در ادامه پیگیری‌های دانشجویی، طی ارتباطی که با دکتر غریب زاده معاونت درمان گرفته شد، وی یکی از مشکلات اساسی این مرکز را اشتباه در جانمایی آن عنوان کرد و بیان داشت: یک مرکز به فاصله دو سه کیلومتری این مرکز وجود دارد.

مشکل دوم اینکه چیزی بنام «مرکز درمان بستر» نوع جدیدی از مراکز درمانی است که در سیستم هیچ بیمه‌ای وارد نشده و بیمه‌ها هزینه‌های این مرکز را متقبل نمی‌شوند.

راه حل آنکه باید این مرکز زیرمجموعه بیمارستان میناب شود یا باید به بخش خصوصی واگذار شود.

با این حال، واحد مطالبه‌گری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس پیگیر مسئله است و تا نتیجه نهایی و بهره برداری و فعالیت مرکز به مطالبه و پیگیری‌های خود ادامه می‌دهد و نتایج پیگیری را به اطلاع مردم خواهد رساند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول