اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

«گواتامک» سیستان و بلوچستان صاحب مدرسه ۶ کلاسه می‌شود

مراسم خشت گذاری مدرسه ۶ کلاسه روستای «گواتامک» سیستان و بلوچستان برگزار شد.

«گواتامک» سیستان و بلوچستان صاحب مدرسه ۶ کلاسه می‌شود

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، گواتامک روستایی دور افتاده در استان سیستان و بلوچستان با مسیری صعب العبور است که پس از انتشار تصاویری از کمبود مدرسه در فضای مجازی، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و با دستور وزیر آموزش و پرورش برای رفع محرومیت آموزشی در این بخش، با سرعت وارد عمل شد.

مشکلات کمبود فضای آموزشی برای این ٧٩ دانش آموز با استقرار کانکس کلاسی و پیگیری رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به صورت موقت برطرف شد.

مراسم خشت گذاری و آغاز عملیات احداث ٦ کلاس درس در این روستا روز گذشته با حضور مهراله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی، رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز، زهرا گیتی نژاد مدیر عامل موسسه مهرگیتی و جمعی از مسؤولان برگزار شد و تا چند ماه آینده گواتامک صاحب مدرسه ٦ کلاسه خواهد شد.

اکنون بیش از ٦٠٠ مدرسه در استان سیستان و بلوچستان توسط نوسازی مدارس در دست ساخت است و در سال ١٣٩٩ اعتباری بالغ ٥٠٠ میلیارد تومان به این بخش اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول