اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۳۵ سال عمر دارند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به حضور یک‌هزار و 600 دانشجو در خوابگاه‌های این دانشگاه اشاره کرد و گفت: میانگین سنی ساختمان‌های خوابگاهی این دانشگاه ۳۵ سال است.

خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۳۵ سال عمر دارند

محمدرضا غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: پتانسیل بالای علمی، وجود مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی بسیار پیشرفته و مجهز و... موجب شده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کشور در جایگاه ویژه‌ای قرار گیرد و پذیرای خیل عظیمی از دانشجویان از سراسر کشور باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه علاوه بر پذیرایی از دانشجویان این مرز و بوم از اقصی نقاط کشور، امروزه در مسیر بین‌المللی سازی نیز گام برمی‌دارد و هم‌اکنون بسیاری از دانشجویان خارجی از کشورهای دیگر نیز این دانشگاه را برای کسب علم و دانش انتخاب می‌کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: به گواه تاریخ، استان کرمانشاه از دیرباز به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در حوزه‌های گوناگون علمی و فرهنگی مطرح است و زیر ساخت‌ها و پتانسیل فراوان و مناسبی در این استان وجود دارد.

وی افزود: موقعیت جغرافیایی و ویژگی‌های ویژه فرهنگی استان کرمانشاه و جایگاه رفیع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کشور، توجه دو چندان به چالش‌های موجود در بخش فرهنگی و دانشجویی این استان را می‌طلبد.

غلامی گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی به بیش از ۵ هزار دانشجوی این دانشگاه در حوزه های گوناگون نقلیه، تغذیه، رفاه، خوابگاه و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی خدمات ارایه می‌دهد.

وی اظهار داشت: دانشجویان سرمایه و آینده‌سازان کشور هستند و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باور دارد و ارائه بهترین خدمات و فراهم‌سازی بستر رشد و بالندگی روز‌افزون آنان را وظیفه خود می‌داند.

این مسئول ادامه داد: در ۲ سال اخیر تلاش ویژه و اقدامات ارزنده‌ای در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای تعمیرات و نوسازی ساختمان خوابگاه‌ها و تاسیسات آن‌ها صورت گرفته است و ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه پذیرای قریب یک هزار و ۶۰۰ نفر است.

وی گفت: میانگین سنی ساختمان های خوابگاهی این دانشگاه ۳۵ سال است و قدمت و تراکم بالای جمعیت ساکن در خوابگاه‌های دانشجویی و کمبود فضای فرهنگی و ورزشی از جمله چالش‌های این بخش است.

غلامی اضافه کرد: بی شک تخصیص اعتبارات لازم جهت ساخت خوابگاه های دانشجویی و فضاهای ورزشی و فرهنگی در استان کرمانشاه نقش بسزایی در حل بسیاری از چالش های موجود و کاهش آسیب های اجتماعی در دانشجویان استان و رشد و پیشرفت روز افزون آنان را در پی دارد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول