اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فعالیت پایانه حمل و نقل عمومی میدان آزادی سنندج آغاز می‌شود

شهردار سنندج با بیان اینکه نبود پایانه حمل و نقل عمومی در هسته مرکزی موجب ایجاد ترافیک سنگین در این نقطه شهر شده بود، گفت: فعالیت پایانه حمل و نقل عمومی در میدان آزادی سنندج آغاز می‌شود.

فعالیت پایانه حمل و نقل عمومی میدان آزادی سنندج آغاز می‌شود

حشمت‌اله صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: امسال و پس از آغاز اجرای طرح پیاده راه فردوسی جلساتی با مسئولان آموزش و پرورش و همچنین اداره اوقاف مبنی بر تخریب بخشی از دیوار آموزش و پرورش ناحیه یک جهت اجرای تعریض خیابان‌های مولوی، فلسطین و پاسداران و همچنین احداث پایانه حمل و نقل عمومی برگزار شد.

وی افزود: پس از انجام مطالعات و توافقات صورت گرفته؛عملیات تعریض خیابانهای مولوی، فلسطین و پاسداران و احداث پایانه حمل و نقل عمومی در زمینی به مساحت 2هزار و 100 متر مربع آغاز شد.

شهردار سنندج  اعلام کرد: برای اجرای عملیات تعریض خیابان‌های هسته مرکزی و احداث پایانه حمل و نقل عمومی عملیاتی نظیر تخریب کلی ساختمان‌ها با مصالح بنایی به متراژ یک هزار و 725 مترمربع، تخریب دیوارهای سنگی با ملات ماسه و سیمان به متراژ 200 مترمکعب و تخریب 100 مترمکعب بتن غیر مسلح انجام شده است.

صیدی افزود: تخریب سقف تیرچه و بلوک 116 مترمربع، برچیدن فرش کف موزاییکی پیاده رو به متراژ 964 مترمربع، برچیدن 482 متر طول جداول بتنی پیش ساخته، برچیدن 155 مترمربع اسکلت فلزی سایبان و متعلقات آن از دیگر عملیات عمرانی صورت گرفته جهت اجرای این طرح بود.وی همچنین تصریح کرد: دو هزار و 200 متر مربع تخریب آسفالت، 4 هزار و 200 مترمکعب پی کنی و خاکبرداری محوطه، 5 هزار و 400 مترمکعب خاکریزی و حمل خاک، تهیه، پخش و اجرای لایه اساس در دو لایه 15 سانتیمتری به متراژ یک هزار و 650 متر مربع و تناژ یک هزار و 100 متر مربع نیز برای آمادهسازی محوطه برای آسفالت اجرا شده است.

شهردار سنندج از آغاز فعالیت پایانه حمل و نقل عمومی در میدان آزادی خبر داد و گفت: در راستای کاهش ترافیک هسته مرکزی، همشهریان جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به محل این پایانه مراجعه نمایند.

وی از پیگیری‌های استاندار کردستلن و همچنین مساعدت و همکاری‌های مسئولان اداره اوقاف، آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی که شهرداری و شورای اسلامی شهر را در اجرای این طرح تاثیر گذار در کاهش و روانسازی ترافیک هسته مرکزی یاری کردند تقدیر کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول