اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شناسایی ۷۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از شناسایی ۷۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در مجموعه زیرپوشش این دانشگاه خبر داد.

شناسایی ۷۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در سمنان

نوید دانایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با شناسایی ۷۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در سه روز گذشته در ۶ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان، آمار مبتلایان به بیماری کرونا به عدد دو هزار و ۲۶۶ نفر رسید.

او اضافه کرد: تغییر سبک زندگی، استفاده از ماسک، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنترل و مدیریت این بیماری که سیر افزایشی دارد، نقش مهمی ایفا می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزود: توزیع پمفلت راهنمای مراقبت از بیمار مبتلا به کرونا در منزل و همچنین پوستر ورود بدون ماسک ممنوع در مرکز منتخب غربالگری کووید-۱۹، بیمارستان‌های امیرالمؤمنین (ع) و کوثر توسط واحد آموزش مرکز بهداشت شهرستان سمنان انجام شد.

دانایی بیان کرد: بازدید مشترک واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان سمنان، بازرسی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سازمان صمت، اتاق اصناف و صداوسیما از واحدهای صنفی نانوایی، رستوران، آشپزخانه‌ها به‌منظور نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مقابله با بیماری کووید-۱۹ نیز صورت گرفته است.

او از برگزاری کمیته راهبری پروژه پایلوت شهر و روستای بدون دخانیات در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان خبر داد و گفت: این نشست با حضور کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، شبکه بهداشت و درمان دامغان، فرمانداری، آموزش و پرورش، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی با هدف هماهنگی و هم‌اندیشی در راستای اجرای برنامه‌های هدفمند به‌منظور ساماندهی و کاهش تقاضا و عرضه دخانیات برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به انتخاب شهر دامغان و روستای قدرت‌آباد به‌عنوان پایلوت برای اجرای برنامه شهر و روستای بدون دخانیات در دانشگاه علوم پزشکی سمنان اشاره کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول